Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-21 05h32
Antwoorden: 352 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787
Tot daar!
Een elektrische bij BMW beginnend vanaf 60 000 euro , zag een heel mooie staan 109 000 euro ook elektrisch.
Ik wil wel naar elektrisch gaan als het moet maar dan de stroomprijs omlaag en zeker de aankoop omlaag. Want de aanschaf is duur en de stekker er aan hangen is ook duur. En dan zeggen ze dat het energie zuinig is , ja dat klopt enkel ze zeggen er niet bij dat je een loon moet hebben gespaard van 20 jaar voor de aankoop. En dan moet je nog een maandloon hebben om de stroom te voorzien.
@patrick2 De politiekers kunnen het allemaal goed uitleggen . Er mogen er van mij een paar minder zijn . Zal weer niet voor de kleine man zijn . Of er moeten overal genoeg laadpalen komen en dan nog kost ook een heleboel om op te laden pff .
in kan al geen laadpaal plaatsen want het is een huurhuis . Vraag mij af hoe ze dat allemaal bij zoveel mensen gaan oplossen ???
Hier ondertussen terug thuis de auto is in onderhoud geweest. Heeft weer eens geld gekost niet te geloven wat ze durven vragen tegenwoordig. Maar ja we kunnen weer veilig de weg op.
@patrick2 niet normaal meer die prijzen.
Douglas zijn fiets op onderhoud: € 327.
Het is nodig hé zelfs op de vélo.
En dan doen wij ieder jaar onze fietsen binnen voor onderhoud.
@Josette Alleen jong voor een onderhoud van een velo vind ik toch heel veel Zenne . Wat rekenen 🧮 die allemaal aan .
Mocht je dat voor een gezin van 4 doen heb je al een nieuwe fiets op elektrische ze worden echt zot 🙃 met hun prijzen . Toch voor onderhoud van een fiets . Begrijp dat echt Niet wat kost dat dan voor een klein brommertje niet of war ze nu allemaal mee rondvliegen op een plank met twee wielen kan nu even op de naam niet komen 🤣🤣
Gebruiker | Aantal |
---|---|
165 | |
80 | |
71 | |
31 | |
11 |