Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-21 05h32
Antwoorden: 352 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787
Tot daar!
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous een goedemorgen. Voor de rest ook een goedemorgen.
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 ik heb bewust niks gezegd maar vorige week had ik een sollicitatie intern bij ons als planner. Heb dan gisteren mijn voorstel gekregen en ik ben er mee akkoord dus hun willen graag dat ik als planner kom en ik heb dus ja gezegd.
Dat wil dus zeggen dat ik de nachtpost in ga en geen vervanging meer van de Pipo en zo. Ook natuurlijk in dat voorstel betere voorwaarden en alles dus dat is goed.
Voor de rest wens ik iedereen een fijne dag vandaag.
@patrick2 Och Patje ben echt blij 😀 voor jou dat je eindelijk geen vervanging meer moet doen en zeker voor de Pipo 😉.
Proficiat met je gloednieuwe job ,je zal dat uitstekend doen . 😊
veel succes 🍀🤞
groetjes tinneke2
@patrick2 Verheug me al op je nieuwe verhalen .Ben al zeker benieuwd , hoe je eerste werkdag zal verlopen en de rest van de dagen …
Dat mag je zeker vieren 🎉 met je partner dik verdiend maatje . Je mag fier zijn op jezelf .
Groetjes tinneke2
Er is nog geen opstart datum hé dat wordt nu besproken met mijn supervisor. Ik kan niet zomaar de ene op de andere dag weg gaan aangezien het een interne transfer is. Daar zitten bepaalde regels aan vast en één van die regels is dat de bezetting waar ik nu bij hoor bezet is. En hierdoor dus geen probleem kunnen komen in de organisatie. En zo zijn er nog regels hoor.
Je moet dat een beetje zien als een opzeg dat ik extern zou doen. Dus als ik mijn ontslag zou geven en dan een bepaald opzeg termijn heb. Enkel is het nu intern dat het bekeken wordt.
Dus ik ga afwachten heb wel vermeld dat de opstart zo snel mogelijk wordt voorzien dat is wat ik wil.