annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-21 05h32

Antwoorden: 352 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787

Tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

352 ANTWOORDEN 352
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous een goedemorgen. Voor de rest ook een goedemorgen.

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801  ik heb bewust niks gezegd maar vorige week had ik een sollicitatie intern bij ons als planner. Heb dan gisteren mijn voorstel gekregen en ik ben er mee akkoord dus hun willen graag dat ik als planner kom en ik heb dus ja gezegd. 

Dat wil dus zeggen dat ik de nachtpost in ga en geen vervanging meer van de Pipo en zo. Ook natuurlijk in dat voorstel betere voorwaarden en alles dus dat is goed. 

Voor de rest wens ik iedereen een fijne dag vandaag.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Och Patje ben echt blij 😀 voor jou dat je eindelijk geen vervanging meer moet doen en zeker voor de Pipo 😉
Proficiat met je gloednieuwe job ,je zal dat uitstekend doen . 😊

veel succes 🍀🤞 

groetjes tinneke2 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2  

Dank je wel !! 

Ja het is een nieuwe functie , nieuwe uitdaging. En dus ook weer een stapje hoger dan dat ik nu doe. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Verheug me al op je nieuwe verhalen .Ben al zeker benieuwd , hoe je eerste werkdag zal verlopen en de rest van de dagen …

Dat mag je zeker vieren  🎉  met je partner dik verdiend maatje . Je mag fier zijn op jezelf . 
Groetjes tinneke2 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Er is nog geen opstart datum hé dat wordt nu besproken met mijn supervisor. Ik kan niet zomaar de ene op de andere dag weg gaan aangezien het een interne transfer is. Daar zitten bepaalde regels aan vast en één van die regels is dat de bezetting waar ik nu bij hoor bezet is. En hierdoor dus geen probleem kunnen komen in de organisatie. En zo zijn er nog regels hoor. 

Je moet dat een beetje zien als een opzeg dat ik extern zou doen. Dus als ik mijn ontslag zou geven en dan een bepaald opzeg termijn heb. Enkel is het nu intern dat het bekeken wordt.

Dus ik ga afwachten heb wel vermeld dat de opstart zo snel mogelijk wordt voorzien dat is wat ik wil.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen