annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-21 05h32

Antwoorden: 352 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787

Tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

352 ANTWOORDEN 352
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 hahahahaha ik moest er ook om lachen.

@Anonymous  gelukkig kan je aan de getypte letters niet wie wat is.

@patrick2 hopelijk valt het mee voor jou. Vaste nacht is niet niks. 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2  Ik heb niet genoeg woorden om te zeggen BEDANKT dat ik mijn gebroken hart mag openen met vrienden zoals jij en het vaste team !! En mijn vriend, deze roos raakt me echt 💝 je bent een heel aardig persoon je bent een GOED PERSOON en als de vertaler niet alles correct vertaalt, zul je het begrijpen 🙏🌟"en zonder elkaar ooit gezien of gekend te hebben !!" @Tinneke2  je bent een geweldige man! en voila! Goedenavond het is normaal dat we niet altijd verdrietig kunnen zijn !!! Ga zoals mijn moeder zegt "we gaan altijd rechtdoor  💪 ‼️⚜️" en nogmaals bedankt voor alles van @Anonymous ⚜️.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous @Moet je wel even corrigeren ben wel een vrouw 👩.

Voor de rest heb ik het heel goed begrepen en trek het u niet aan dat je even mijn geslacht verkeerd dacht 😉😉

We gaan recht door zee 🌊. We moeten wel . 
Probeer toch niet te veel te tobben en wat te slapen deze nacht ook al weet in dat niet gemakkelijk is . 
En geen dank, graag gedaan . 
tot later . Groetjes 

tinneke2

Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2  Nou daar ga je, ik heb weer geblunderd 🙄. Sorry mevrouw 🙃👩 Vanaf het begin spraken we met elkaar ik wist het niet!.
Geachte mevrouw, bedankt voor de lieve en hartverwarmende woorden ❣️
JA het is waar, dat is het leven!!! Fijne dag en tot vanavond of morgenochtend 👍👋 door @Anonymous ⚜️.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Het is geen ramp ,je kon het niet weten ,zoals ik al zei niets van aantrekken missen is menselijk .Kan iedereen overkomen . Heb dat ook al voor gehad . 
Zo is het leven nu eenmaal ! 
C’est la vie

groetjes tinneke2  

Leden met de meeste pluimen