annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-21 05h32

Antwoorden: 352 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787

Tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

352 ANTWOORDEN 352
Anonymous
Niet van toepassing

SLT @Tinneke2  Fijn om anderen te helpen👍👏. Maar mijn vrienden, als ik je schrijf 🖋 Ik gebruik een vertaler die vaak niet precies vertaalt wat ik heb geschreven 🤔 Dus ik hoop dat je nog steeds weet hoe je mijn berichten moet ontcijferen 🤣 Maar ik beloof dat ik de vertaler minder zal gebruiken en zal proberen te schrijven om me te herinneren aan mijn Nederlands van voor de fabrieken "lang geleden 😂". Kortom, fijne avond allemaal en mogen je stoutste dromen uitkomen 🌠🍀 bij @Anonymous ⚜️😉.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Bonjour 👋 @Josette @Tinneke2 @Anonymous @froddo @Heidi2 @david41 @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY  en vele andere vrienden van de stam, ik heb al de kans gehad om met de een of de ander van jullie te spreken, het is geweldig om misschien op een dag te hopen dat ik een van jullie kan helpen / adviseren / een oplossing geven, maar "sinds ik heb pas 3 maanden deel uit van de stam, ik geloof dat jij het liever bent die me zal helpen 😂🤣". en vooral dank aan de vertaler 😂💻. zoals ik schreef aan @patrick2 en @Cdt24801, werkte ik op verschillende gebieden en ben ik een aantal jaren metaalbewerker geweest "nou ja, ik ben 51 jaar oud 😪". Dus mijn Nederlands en zelfs Engels niet geweldig maar ik begrijp nog steeds veel. Kortom nogmaals bedankt dat je mij hebt opgenomen in de Nederlandstalige gemeenschap. Ik wens jullie allemaal een prachtige regenachtige dag 🤣. Tot snel vanuit @ Stempi007⚜️.

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Van harte welkom in de babbelhoek die @Josette  speciaal voor ons gemaakt heeft. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Je bent altijd welkom 🤗 iedereen het maakt niet uit welke taal je spreekt . Iedereen is hier welkom van alle nationaliteiten . Jong , oud . Het is een leuke groep door @Josette gemaakt waarvoor nog altijd super bedankt . Hier heb je veel vrienden en vriendinnen 😉 Toch voor mij .😉.

Fijne dag zal hier nog serieus waaien wordt erger en erger .💦

Hele fijne groetjes 

tinneke2

Anonymous
Niet van toepassing

Goedenavond @ Tinneke2. Bedankt voor dit warme welkom en ik ben erg blij om deel uit te maken van deze groep gemaakt door @Josette 😀. Als ik de groep van dienst kan zijn, zeg ik ja 👍, maar ik ben een beginneling dus we zullen samen leren 🤣. als de groep wil 😁. En ja, vanavond gaan we wegvliegen 🌪 Wacht even  😂 . Fijne avond en tot snel 👋 door @Anonymous ⚜️.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen