Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-21 05h32
Antwoorden: 352 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787
Tot daar!
@patrick2 Klopt helemaal ben eens benieuwd 🤨.Zal wel nog eens moeten bellen want ze had nog volk op haar mijn die aan het wachten waren . Dus moet ik nog eens bellen . Jeetje zeg ze was blijkbaar alleen . Pff Wachten wachten en nog eens wachten .
Maar hun betalen mag ik wel .
tinneke2
@Anonymous Hele fijne dag , geniet van de zo’n de komende dagen want ze geven nog warm weer .
En dan begint het herfstweertje echt tegen regen en wind 💨 pff .Maar is nodig niet normaal deze tijd van jaar .En niet goed voor opwarming van de aarde 🌍
fijne groetjes
tinneke2
@patrick2 Nee nee al vroeg uit de veren 🪶 opgeruimd 🧹.
Zit al bij mijn ouders eten klaar maken en dan rusten . Doe vandaag voor de rest geen klop meer .
Relaxen 😎 en van zonnetje genieten .
Wel nog een wandeling met de hond van mijn broer en mijn kleine rakker is belangrijk .
Fijne dag 👋
groetjes tinneke2