Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-21 05h32
Antwoorden: 352 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787
Tot daar!
Hier is geen zon hoor maar ja is nog vroeg hé , althans voor mij toch 🙂
Wat ze met die Pipo gaan doen geen idee en maak me niet druk. Ik kan er gaan zitten op de planning ( dus vervanging ) aangezien ik dat werk graag doe. Als die niet meer zou komen of mag komen des te meer kans dat ik er blijf zitten zo simpel is het.
Dus ik maak mij totaal geen zorgen om die kwast echt niet.
@patrick2 @Gelijk heb je er je hoofd niet op breken hij is het niet waard . Rare vogel is dat die kwast .
Voornaamste is je doet je job uitstekend . Verdiend ook een een applaus 👏
fijne dag
groetjes tinneke2
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727
en alle meelezers of binnenkomers, een goedemorgen.
Hier blijft de poets een week liggen, pffff.
En de cijfers dikke **bleep** is dat, ze gaan overal naartoe, staan op hopen te zeveren
met elkaar, te dansen, kan niet op,
van afstand zie je niets meer. Als we al naar een winkel moeten dragen we nog altijd bescherming!
11% meer besmettingen, 2114 per dag x 30 = tel maar uit!
9 doden per dag x 30 = veel te veel.
Maak er een fijne dag van.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @Hippie1727 @froddo en alle medelezers en binnenkomers,
Een goedemorgen,
@Josette och bij ons dragen er veel geen bescherming ,niets van mondmaskers Heb het toch gezegd we zullen weer naar de vierde golf gaan . Wat de experten ook zeggen . Iedereen veegt er zijn voeten aan of er niets gebeurd is . Draag overal mijn mondmasker .punt en daarmee uit en ze bekijken u scheef .
Rusten is het beste nu laat uw poets even liggen heb jij mij geleerd 🧐. Komt wel goed .Het is mogelijk ik weet er alles van . 😉. Voelt niet goed Wordt vlug beter …Stap voor stap je weet wel hé .Wou dat ik zo ver niet woonde kwam je direct een handje toesteken .
Verder vandaag naar de markt ,verse groentjes inslaan . Schoenen inruilen van moeke en noten rapen want we hebben 3 bomen staan .wordt verdeeld natuurlijk gratis . Zo zijn we .
Genoeg getetterd 😂
fijne dag voor wie verlof geeft en voor de werkende toi toi .
De zieke veel beterschap ❤️🩹
groetjes tinneke2
Wees lief voor elkaar 🥰