annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-21 05h32

Antwoorden: 352 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787

Tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

352 ANTWOORDEN 352
Tinneke2
Aspirant sjamaan

Hallo Eindelijk ben ik terug ferm in de file gestaan weer eens een ongeval gebeurt . Maar boodschappen zijn gedaan en medicatie 💊 heb ik ook . Griepprik zit in de frigo krijg ik de 15 november in de arm . In januari pas de derde booster vaccinatie 💉

En ja zal nog heel veel geduld moeten hebben de spierscheur is terug verergerd dus weer medicatie 💊 en voorzichtig ⚠️ zijn . Bij elke kuch of iets draag geneest het dus niet goed .pff Het is van lange adem . Pff . Mag niets dragen mij niet uittrekken of het scheurt .

Heb er echt mijn goesting van had het niet verwacht ,voorlopig zit ik met de gebakken peren . Maar ga mijn hoofd niet laten hangen . Doorzetten en genieten ☺️.Begin al met een goede start stoppen met roken . 😉. Al paar dagen verminderd en gaat goed vandaag nog maar eentje . 😉

Geniet allen van het mooie weer . 
ga ik ook nog doen op mijn bankje in de tuin met de woef 🐕
groetjes tinneke2 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Idd bijna WE ..

Tussen haakjes, hellow iedereen 😁

Jammer genoeg mijn laatste begeleiding van het seizoen, zondag, afgeschaft. Te weinig inschrijvingen, de organisator heeft dan maar de handdoek gegooid.

Heel spijtig want deze zondag ging het wel mooi weer zijn. het seizoen werd dus afgesloten met een complete regendag ... Jammer ...

Vanavond twee van de kleinkinderen op logies. Dat vinden ze altijd reuze, ik snap echt niet waarom 😋

En zondag dan maar wat gaan schilderen bij de dochter (ipv een toerke met de moto). De renovatie is bijna achter de rug ... Oef ... 😎

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 Het in  schoonheid afgerond kunnen gaan  met het prachtig weer . Allee en dat er zo weinig mensen zouden komen .Er hadden er toch nog kunnen komen . Tja …

Misschien een magere troost maar je hebt je schatten van kleinkinderen en de dochter zal je eeuwig dankbaar zijn voor al je goede werk dat je geleverd hebt . 
En misschien nog even tijd voor een ritje op de moto ..😉

Alvast veel plezier en heel fijn weekend .

groetjes tinneke2 

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Wens bij deze iedereen goed weekend toe.

@Tinneke2 : Alles is ok met mij , enkel ik volg alles beetje op afstand.

Groeten,

bigM

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Ach ben blij ,fijn weekend en profiteer van het zonnetje . 
Alle inkopen zijn hier gedaan . 

Groetjes tinneke2 xx

Leden met de meeste pluimen