Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-21 05h32
Antwoorden: 352 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787
Tot daar!
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 een goedemorgen. Voor alle andere natuurlijk ook een goedemorgen.
@Josette klinkt weer lekker die soep en dus geniet er maar goed van. Spijtig dat je het breien hebt moeten opgeven. Maar goed je hebt het haken nog hé dus geen probleem toch.
@Tinneke2 inderdaad weekend staat voor de deur ben er niet kwaad voor.
Volgende week nog eens drie extra dagen verlof ingezet dat is dan dinsdag tot en met donderdag. Mijn verlof voor kerst en oud en nieuw is ook goedgekeurd.
Dat wil zeggen dat ik mijn overuren , adv en flex uren en vakantie dagen heb opgemaakt dit jaar ondanks die Pipo.
Voor de rest wens ik iedereen een fijne dag toe.
@patrick2 Gelukkig 🍀 ben echt blij voor jou . Zal je ook goed doen . Kun je eens genieten met je vriend en vrienden .
Hopelijk roepen ze U niet op voor op te komen omdat de Pipo weer eens het laat afweten .
Ze mogen toch eens hun ogen deftig open doen en er iets aan doen .
Er zijn er genoeg die willen werken . Fijne dag 👋
tinneke2
Heb gisteren al aangegeven dat ik volgende week die drie dagen dus echt niet kom werken. Het is niet mijn probleem als die het laat afweten dus ik kom niet. En natuurlijk de feestdagen al helemaal niet 🙂
Ben trouwens ook eens aan het zien met mijn supervisor dat ik andere werkzaamheden ga doen. Ik kan veel en weet wat ik doe en hoe ik het doe dus we gaan kijken welke mogelijkheden ik heb. Heb er ook bij gezegd dat ik dan geen vervanging meer doe zoals nu.
Als het niks is intern dan solliciteer ik extern bij een andere hal want ze vragen toch mensen en ook op functies die ik kan. Geen manager of zo hé dat kan ik niet maar wel ploegbaas of iets in die aard.
@MustafaY het is idd vrijdag en het weekend staat te wachten op de stoep om binnen gelaten te worden. Ik wens jou ook een fijn weekend toe alvast.
@patrick2 @Dat is nu eens duidelijke taal op je strepen staan en niet zot laten houden met jou . Jij weet tenminste wat je wil en kan . Je doet het uitstekend al meermaals bewezen.Doe zo voort en blijf bij je standpunt. Wens je heel veel succes 🤞 Patje fijne dag en toi toi .
tinneke2
Hou vol 🍀😉
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727
en alle meelezers of binnenkomers, een goedemorgen.
@Tinneke2 op tijd bellen beterschap. Ik spuit me in met reflexspray.
Zo verder heel rustig aan doen, allez ikke toch geniet van jullie dagje.