Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-21 05h32
Antwoorden: 352 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787
Tot daar!
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007 en alle meelezers of binnenkomers, een goedemorgen.
Het is weekend en voor de langslapers onder ons niet vergeten vannacht ....................
Voor mij hoeft dat niet.
Maak er een fijn weekend van.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Anonymous en alle andere binnenkomers en medelezers ,
Een goedemorgen,
Het wordt helaas wel een regenachtig weekend ☔️.weer of geen weer lekker positief blijven .
En ja morgen zoals ik ook al vermeld door @Josette en mij in de week veranderd het uur weer eens , de regering geeft momenteel andere belangrijke problemen te bespreken . o.a klimaat en Corona …
Je het voor-en tegenstanders .Vind alleen lastig elkaar elke klok 🕰 terug te draaien pff .
We zijn het gewoon maak me niet meer uit .Er zijn belangrijker dingen in de wereld 🌍,die moeten opgelost worden .voor jullie kinderen en kleinkinderen later ….
Wens jullie een fijn dag 👋
groetjes tinneke2
@Tinneke2 het is echt herfstweer🍁🌪☔.
Maar een fijne dag. A + @Anonymous ⚜️.
@Anonymous Heb er al mijn buik vol van van de regen ☔️. Wil eens buiten frisse neus halen en wandelen .🤣😂
We moeten de regen nu even trotseren maar wel erg voor andere mensen die weer eens overstromingen moeten incasseren 😪.Vreselijk .
Fijne dag
tinneke2
@Tinneke2 Ja het is waar dat het veel regent en zoals je schrijft voor de mensen die al enorm of ronduit elk huis, auto kwijt zijn... het is helemaal niet goed als we allemaal aan ze denken want voor deze mensen is dat het einde van de wereld hier in België A+ van @Anonymous ⚜️.