Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-24 05h16
Antwoorden: 151 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder in een propere babbelhoek0
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/td-p/166488
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere
Goedenavond ,
@Josette ik ben nu een goed terrasje aan het doen op alleen en straks nog een optreden kijken 👀. Ga er eens goed van profiteren en ik kan zittend 🪑 kijken 👀 dat is ook meegenomen met een drankje 🥃. En zal niet dronken naar huis 🏠 gaan . Het is erg voor u dat weer te heet wordt . Komen binnenkort betere periodes voor jou duim ervoor .
@patrick2 Hoop dat je je goed amuseert maar dat zal wel hè . Je moet alles nu meenemen nu het nog kan . Het is nog warm 🥵 jeetje . Heb me al 3 keer omgekleed en gedoucht. 🧼
@fregilcy Hoop voor u dat je ook een fijne dag hebt gehad.
Ga nu stoppen met babbelen want mijn lekker eten dat ik besteld heb is er eindelijk aangekomen het barst hier van het volk maar zeer gezellig . 😍 amuseer me wel echt eens en ben en eens rustgevend 😌
fijne avond
doei tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 💝
@patrick2 Blij 😀 te horen dat je je amuseert hebt ik vlieg er nog even in , maar dansen ga ik niet doen hoor juist luisteren naar het optreden. Het is hier nog volle bak feest 🎉. Ga nog genieten ☺️ want dat gebeurt niet alle dagen . Ondertussen een paar kennissen gezien . Zal opletten dat ik toch niet te dronken naar huis 🏠 ga . Trakteren me op cava . Maar ga me toch inhouden . 🤣🤣🤣🤣
fijne avond tot morgen . tinneke2/wat je in hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
Hier aan de was beginnen, de soep staat al op.
Fijne zaterdag iedereen.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere
Goedemorgen,
@Josette Bij mij is het binnen nog heel warm 🥵 zeker op mijn zolder ondanks dat de ramen 🪟 open staan . Hier 👈 geeft het vannacht flink onweer ⛈️ en ⚡️ slagen geweest . Een paar dakpannen in ons straat zijn van een dak neergekomen .
@patrick2 Gisteren bij mijn ouders geweest en niet veel gedaan . Juist het paard 🐎 en veulentje dat in ons wei staan eten gegeven en geroskamd . Wat een lieverd volgt me overal .
voor de rest rust ik heel goed . 😊
@fregilcy Morgen geven ze een warme zonnige🌞dag , dus het gaat weer warm 🥵 worden . Voor de mensen die morgen op de jaarmarkt zullen staan in onze stad 🏙️ is dat zeer leuk . . Hoop dat ze goed verkopen . Want deze mensen hebben het al niet gemakkelijk gehad met al de straat werken .
Zo ik wens ieder van jullie een fijne aangename dag ook al is er regen ☔️, maar dat zorgt voor goede afkoeling.
Doei 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt