Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-24 05h16
Antwoorden: 151 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder in een propere babbelhoek0
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/td-p/166488
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere
Goedemorgen,
@Josette Rust maar goed uit met koorts hopelijk wordt je vlug weer beter .
@patrick2 Al vroeg uit de veren 🪶, eerst een koffietje en dan mijn auto 🚘 naar de garage gebracht en te voet 🦶 naar huis 🏠 gepingeld . De garage gaat mij bellen als het onderhoud klaar is .
@fregilcy **bleep** geen druppel 💧 regen en nog heel warm 🥵, maar daar kan ik wel tegen . Mijn knie vannacht zalf aangedaan want had er heel veel pijn in . Het weinig 🤏 slaap 😴 voel ik wel . Moet mijn boodschappen nog doen. Dus weer alles te voet . Knie kan ik niet sparen . Wel daarna .
fijne dag iedereen en beterschap 💐 voor alle zieken .
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
@fregilcy het is hier nog 21.9° zonder onweer van koelen komt
er niet veel in huis op naar de 28° in de schaduw os +5 in de zon,
weer met koorts naar bed nu is ze weg.
Fijne maandag.
@Josette @fregilcy @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@fregilcy de dagen gaan vlot maar zo vlot ook nog niet hé het is maandag 😉.
Voor de rest niet veel te vermelden want hebben niet veel gedaan. Enkel vandaag komen de mannen voor een nieuw venster te zetten met hondenluik.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
Missen is menselijk ik zat op de verkeerde pagina van mijn agenda te kijken , met te veel dingen ineens bezig zijn niet goed he, ik ben blij dat je mij leest , groetjes mijn vriend 🤣