annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand september.

Topic gestart op: 01-09-24 05h16

Antwoorden: 104 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand september.

 

                           Sept.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
104 ANTWOORDEN 104
Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

@Tinneke2  gelukkig maar. 

Zo vandaag een en ander doen, moet ook gebeuren.

Douglas gaat naar Leopolsburg 80 j bevrijding optocht van 300 voertuigen.

Fijne zaterdag.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801 en alle andere en goedemorgen.  

Vandaag laatste dagje Disneyland,  ben ook al in het park ondertussen. Deze avond weer naar huis morgen rust dag en maandag weer werken. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@fregilcy  geniet ervan heel veel genot in de fijne lucht! 👍

@Tinneke2 oei verzorg je, hier lopen er velen met corona rond. 😡

Van de wind word je niet verkouden, wel van virussen van andere mensen!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Heb geen corona heb me al getest, mijn huisarts was wal aan het hoesten en niezen 🤧. Zal dan van hem zijn dat ik het overgenomen heb , ik was te laat om een mondkapje 😷 aan te doen . Hij had er geen op . 
Maar gaat al veel beter . Zelfs ik hoest al niet meer ben een vlugge genezer maar had het niet fel ook . En rusten 😴 doet er veel aan . 
@patrick2 Hier was het ook heel koud 🥶 en eergisteren  gehageld en bliksemschicht ️ en gedonderd s’nachts . Ze lagen nog in de planten de hagelstenen . En het waren dikke  amai . 
Ga jullie laten allemaal en wat eten dat ik goed op krachten kom . 🥣 

Fijne avond tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere 

Goedemorgen,

@Josette Klopt en je mag nog een dweil leggen ze stappen er nog naast . Maar ja het is nu weer proper . Voor een paar dagen . Ondertussen wel wat verkouden lichtjes . (Neusverkoudheid) van de wind 🌬️. 
@patrick2 Vandaag is het hier 👈 volle zon 🌞 maar wel nog frisjes vannacht hier 👈 nog 3 graden . Loopt weer wat op .Ben al blij dat je mooi weer hebt .

En het is waar je moet niet altijd iets kopen . Maar je weet nooit 😉. Zal wel een spectaculaire show worden . De event . Een ontbijt 🍳 is wel belangrijk dat je niet flauw 🪤.Goed eten 🥘. Niet overslaan . ☺️

@fregilcy Veel plezier in de bossen 🌳 zal u deugd doen lekker ontspannen 😎
Fijne Vrijdag iedereen en relax .en chillen . 
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen