annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand september.

Topic gestart op: 01-09-24 05h16

Antwoorden: 151 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand september.

OPGELOST

Sept.png

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder in een propere babbelhoek0

Tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/td-p/166488

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

151 ANTWOORDEN 151
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Cdt24801 @fregilcy @Tinneke2 en alle andere een goedemorgen. 

Net opgestaan dus ff een koffie en wakker worden. Vandaag nog eens een dagje Efteling en morgen niks. En dan zal het stilletjes over zijn de pretparken , behalve Disney maar de rest wel aangezien het mooie weer gedaan is. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere 

goedemiddag,

@Josette gisteren een drukke dag . Ben naar de dierenarts gegaan met ons Dora voor haar te euthanaseren. Ze is vredig in geslapen . Nu geeft ze geen pijn meer 😢. 18 jaar hebben we van haar kunnen houden . Hen ze mogen begraven in onze tuin van mijn ouders op een mooi plekje. Tussen 3 prachtige bomen waar ze veel vertoefde . Heb wel verdriet gehad . 
@patrick2 Laatste dagje nog een half dagje ondertussen en je kan genieten van de rest van de dag . Straks terug op onderzoek naar de kliniek . Voor 2 jaarlijkse **bleep**liga 
@Cdt24801 Je kan best heel humoristisch zijn . Maar je zal heel goed je best moeten doen om verven te worden door @Josette  😂😂😂😂😂😂😂😂 vind leuk dat we allen goed overeen komen . Best wel eens leuk elkaar plagen voor te lachen . 🤣
@fregilcy ook nog plannen dit weekend of rustig met de kids 🧒. 
Fijne dag  tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt

Opens in new window
PDF Download
Word Download
Excel Download
PowerPoint Download
Document Download

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Tinneke2  schreef:

@Cdt24801 Je kan best heel humoristisch zijn . Maar je zal heel goed je best moeten doen om verven te worden door @Josette  😂😂😂😂😂😂😂😂 vind leuk dat we allen goed overeen komen . Best wel eens leuk elkaar plagen voor te lachen . 🤣

Ik doe mijn best, @Tinneke2  😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801  Stefaan ................... 😋

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette  schreef:

@Cdt24801  Stefaan ................... 😋

Je weet @Josette , ik ben altijd in voor een grapje hé  😇

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen