Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-24 05h16
Antwoorden: 151 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder in een propere babbelhoek0
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/td-p/166488
@Josette @Cdt24801 @fregilcy @Tinneke2 en alle andere een goedemorgen.
Net opgestaan dus ff een koffie en wakker worden. Vandaag nog eens een dagje Efteling en morgen niks. En dan zal het stilletjes over zijn de pretparken , behalve Disney maar de rest wel aangezien het mooie weer gedaan is.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
goedemiddag,
@Josette gisteren een drukke dag . Ben naar de dierenarts gegaan met ons Dora voor haar te euthanaseren. Ze is vredig in geslapen . Nu geeft ze geen pijn meer 😢. 18 jaar hebben we van haar kunnen houden . Hen ze mogen begraven in onze tuin van mijn ouders op een mooi plekje. Tussen 3 prachtige bomen waar ze veel vertoefde . Heb wel verdriet gehad .
@patrick2 Laatste dagje nog een half dagje ondertussen en je kan genieten van de rest van de dag . Straks terug op onderzoek naar de kliniek . Voor 2 jaarlijkse **bleep**liga
@Cdt24801 Je kan best heel humoristisch zijn . Maar je zal heel goed je best moeten doen om verven te worden door @Josette 😂😂😂😂😂😂😂😂 vind leuk dat we allen goed overeen komen . Best wel eens leuk elkaar plagen voor te lachen . 🤣.
@fregilcy ook nog plannen dit weekend of rustig met de kids 🧒.
Fijne dag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 schreef:
@Cdt24801 Je kan best heel humoristisch zijn . Maar je zal heel goed je best moeten doen om verven te worden door @Josette 😂😂😂😂😂😂😂😂 vind leuk dat we allen goed overeen komen . Best wel eens leuk elkaar plagen voor te lachen . 🤣.
Ik doe mijn best, @Tinneke2 😁