Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-24 05h16
Antwoorden: 151 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder in een propere babbelhoek0
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/td-p/166488
@Josette Heb geen corona heb me al getest, mijn huisarts was wal aan het hoesten en niezen 🤧. Zal dan van hem zijn dat ik het overgenomen heb , ik was te laat om een mondkapje 😷 aan te doen . Hij had er geen op .
Maar gaat al veel beter . Zelfs ik hoest al niet meer ben een vlugge genezer maar had het niet fel ook . En rusten 😴 doet er veel aan .
@patrick2 Hier was het ook heel koud 🥶 en eergisteren gehageld en bliksemschicht ⚡️ en gedonderd s’nachts . Ze lagen nog in de planten de hagelstenen . En het waren dikke amai .
Ga jullie laten allemaal en wat eten dat ik goed op krachten kom . 🥣
Fijne avond tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
Goedemorgen,
@Josette Klopt en je mag nog een dweil leggen ze stappen er nog naast . Maar ja het is nu weer proper . Voor een paar dagen . Ondertussen wel wat verkouden lichtjes . (Neusverkoudheid) van de wind 🌬️.
@patrick2 Vandaag is het hier 👈 volle zon 🌞 maar wel nog frisjes vannacht hier 👈 nog 3 graden . Loopt weer wat op .Ben al blij dat je mooi weer hebt .
En het is waar je moet niet altijd iets kopen . Maar je weet nooit 😉. Zal wel een spectaculaire show worden . De event . Een ontbijt 🍳 is wel belangrijk dat je niet flauw 🪤.Goed eten 🥘. Niet overslaan . ☺️
@fregilcy Veel plezier in de bossen 🌳 zal u deugd doen lekker ontspannen 😎.
Fijne Vrijdag iedereen en relax .en chillen .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @Josette
Vrijdag, weekend , weeral een week voorbij, schoolgaande jeugd is het weeral gewoon, 📖 zo nu rustige temperaturen, 🌡 heerlijk frisse lucht, aangenaam om buiten te lopen👫 zo wij gaan er een dag of vier tussen uit, de bossen in 🌳 maandag terug , eigenlijk voor een mooi weekend. veel nieuws heb ik anders niet, ieder is op zijn eigen manier bezig ; zo gaat de tijd weer voorbij🕛 groetjes aan iedereen , en geniet met volle teugen van de mooie dagen ,want het word mooi rustig weer; beloven ze daaaag
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Tinneke2 ja die kennen er wat van met hun schoenen hé.
Lekker kort zalig.
Dadelijk Douglas knippen.
Fijne vrijdag iedereen.