Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-24 05h16
Antwoorden: 151 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder in een propere babbelhoek0
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/td-p/166488
@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2
In alle vroegte , Goede morgen deze Dinsdag. veel slapen zit er niet in, maar dat ben ik ondertussen al
wat gewoon. Gisteren was het toch veel te heet, 🌞 vandaag iets minder warm, maar met onweer, ⛈
ach voor mij mag die zomer snel voorbij zijn, voor mij het minst mooie seizoen, ik hou van de herfst,
met zijn prachtige kleuren, wind en regen; voor mij is dat altijd mijn lieveling geweest.
maar ja , ieder heeft zijn voorkeur. normaal zou het minder heet worden vandaag,🌥️
misschien even naar buiten we zullen zien, 🐟 even om diepvries voer voor de vissen, 🐠 verder zullen
we zien hoe ver we geraken , dus voor degene die warmte wensen veel plezier, en die het koelere
wensen nog even doorbijten , maar met alles, als we ons maar goed voelen en gelukkig zijn
dus geniet van wat je graag heb, vergeet het ambetante , proef van het lekkere, en vooral
vergeet niet te leven , wat is er heerlijker dan een knuffel en een paar kussen, tot de volgende
@fregilcy @Tinneke2 dank je wel.
Ik had hem al eerder gemaakt gelukkig @Tinneke2 .
Is heel vies weer @fregilcy pfffff morgen nog zo een dag.
Alweer een record de 1 sept, nog nooit zo heet geweest! 👺
Fijne avond.
@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2
Hallo voor de Zondag Morgen.
@Josette en der zijn boeken bij, om het schrijven aan te vullen, goed gewerkt, Josette, ondanks die warmte die eraan komt, 🌤 hier is het zon en bewolkt, wat drukkend weer, niet zo gezellig.
Maar ja ik kan er niet aan werken, diploma niet groot genoeg, 🛠 onze tijd was werken het enige wat telde, school was bijkomstig.
Het word een rustige Zondag, veel te warm,🌡 binnen en koel houden zal de hoofdzaak zijn ; en ik zal niet alleen zijn denk ik. 😟
@Cdt24801 aan het rond rijden op het EK , veel plezier en geniet ervan.🏍
@Tinneke2 rustig met die knietjes in de koelte
@patrick2 geniet van het mooie met uw dochters ,
zo de zondag zal weer gevuld zijn maar hier , ik houd het rustig , het liefste werk dat ik doe , zetel werk , dus tot later en veel plezier vandaag. daaaag
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy @Ndh en alle
Goedemorgen,
@Josette En weer heb je het voor elkaar gekregen ondanks je je gisteren belabberd voelde er een mooi plaatje van te maken en dit met het warme weer . Dikke pluim
@patrick2 De dochters zullen wel blij zijn nu ze je van u volle weekenden en ’s’avonds aandacht krijgen . Geniet maar van het weer .
@Ndh @De zomer gaat stilletjes naar de herfst 🍂 toe dat ruik je in de vroege ochtend al goed . Blaadjes beginnen al te vallen 🪤. Dan kan je al eens een vroege ochtend wandeling maken. Ik voorlopig hou me rustig.
@fregilcy weekend ook voor u , en de kids , geen school drukte . De vakantie is voorbij gevlogen . Zal vlug weer verlof zijn want de maandjes vliegen ✈️ zo snel 💨 als de wind 🌬️.
al de rest die een drukke agenda hebben een fijne Zonnige Zondag toegewenst groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt