annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand september.

Topic gestart op: 01-09-24 05h16

Antwoorden: 151 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand september.

OPGELOST

Sept.png

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder in een propere babbelhoek0

Tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/td-p/166488

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

151 ANTWOORDEN 151
fregilcy
Aspirant genezer

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2

In alle vroegte , Goede morgen deze Dinsdag.   veel slapen zit er niet in,    maar dat ben ik ondertussen al

wat gewoon.   Gisteren was het toch veel te heet, 🌞 vandaag iets minder warm,       maar met onweer, 

ach voor mij mag die zomer snel voorbij zijn,     voor mij het minst mooie seizoen,   ik hou van de herfst, 

met zijn prachtige kleuren,       wind en regen;       voor mij is dat altijd mijn   lieveling geweest. 

maar ja , ieder heeft zijn voorkeur.    normaal zou het minder heet worden vandaag,🌥️

misschien even naar buiten we zullen zien,    🐟   even om diepvries voer voor de vissen, 🐠 verder zullen

we zien hoe ver we geraken ,     dus voor degene die warmte wensen veel plezier,    en die het koelere 

wensen nog even doorbijten ,       maar met alles,    als we ons maar goed voelen en gelukkig zijn 

dus geniet van wat je graag heb,       vergeet het ambetante ,       proef van het lekkere,        en vooral 

vergeet niet te leven ,       wat is er heerlijker dan een knuffel en een paar kussen,    tot de volgende 

Josette
Wijze
Wijze

@fregilcy @Tinneke2  dank je wel.

Ik had hem al eerder gemaakt gelukkig @Tinneke2 .

Is heel vies weer @fregilcy  pfffff morgen nog zo een dag.

Alweer een record de 1 sept, nog nooit zo heet geweest! 👺

Fijne avond.

fregilcy
Aspirant genezer

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2

Hallo voor de Zondag Morgen. 

@Josette  en der zijn boeken bij, om het schrijven aan te vullen, goed gewerkt, Josette, ondanks die warmte die eraan komt, 🌤 hier is het zon en bewolkt, wat drukkend weer, niet zo gezellig.

Maar ja ik kan er niet aan werken, diploma niet groot genoeg, 🛠 onze tijd was werken het enige wat telde, school was bijkomstig.

Het word een rustige Zondag, veel te warm,🌡 binnen en koel houden zal de hoofdzaak zijn ; en ik zal niet alleen zijn denk ik. 😟 

@Cdt24801 aan het rond rijden op het EK , veel plezier  en geniet ervan.🏍

@Tinneke2 rustig met die knietjes  in de koelte 

@patrick2  geniet van het mooie met uw dochters , 

zo de zondag zal weer gevuld zijn maar hier , ik houd het rustig , het liefste werk dat ik doe , zetel werk , dus tot later en veel plezier vandaag. daaaag 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy @Ndh  en alle

Goedemorgen,

@Josette En weer heb je het voor elkaar gekregen ondanks je je gisteren belabberd voelde er een mooi plaatje van te maken en dit met het warme weer . Dikke pluim 

@patrick2 De dochters zullen wel blij zijn nu ze je  van u volle weekenden en ’s’avonds aandacht krijgen . Geniet maar van het weer . 
@Ndh @De zomer gaat stilletjes naar de herfst 🍂 toe dat ruik je in de vroege ochtend al goed . Blaadjes beginnen al te vallen 🪤. Dan kan je al eens een vroege ochtend wandeling maken. Ik voorlopig hou me rustig.

@fregilcy weekend ook voor u , en de kids , geen school drukte . De vakantie is voorbij gevlogen . Zal vlug weer verlof zijn want de maandjes vliegen ✈️ zo snel 💨 als de wind 🌬️.

al de rest die een drukke agenda hebben een fijne Zonnige Zondag toegewenst groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

Een fijne zondag op naar de 32°.

Leden met de meeste pluimen