Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-24 05h16
Antwoorden: 151 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder in een propere babbelhoek0
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/td-p/166488
@patrick2 @Cdt24801@Tinneke2 @Josette
Hallo iedereen, de Maandagn begin van de week👍 iedereen terug bezig.
Ik ben gisteren op bezoek geweest, bij de kleintjes, ze zijn een maand oud, de tweeling, leuk om het verschil te zien; hoe je nu in die gezichtjes een meisje en een jongentje ziet; in het begin was het moeilijk, 💐 maar nu tekent zich fat mooi af? het oudste van 18 m, begint nu een echte speel 👶---vogel te worden. 🌤 het weer was goed dus prima dag gehad. Vandaag niet veel op de agenda buiten wat rust nemen, en wat genieten van de natuur Dus iedereen een fijne en leuke dag gewenst. doei.
Uw bericht is gewijzigd omdat er ongeldige HTML in de hoofdtekst is gevonden. De ongeldige HTML is verwijderd. Controleer het bericht en dien het opnieuw in wanneer u tevreden bent met het resultaat. de verneukelaars !!!!!!!
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
De maandag is er opstaan voor vele werkende onder ons.
Een fijne maandag voor iedereen.
@Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801@Josette en alle andere een goedemorgen.
Zoals al gezegd de maandag is weer begonnen dus dat betekend weer een nieuwe werk week.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Josette @patrick2 @fregilcy @Cdt24801 En alle andere
Goedenavond,
@Josette @patrick2 Net thuis 🏠 gekomen , wat gezellig met de hond 🐕 gaan wandelen 🚶 en dan mij geamuseerd met het veulen en merrie van de boer 🧑🌾 die in onze wei vertoefd . Wat een lieve dieren . Het veulen begint mij al goed te kennen mag er van de moeder aankomen . Geeft er geen problemen mee .
Mis wel heel erg mijn neef die in Duitsland 🇩🇪 zit . Studeert er nu even tel de weken af . De eerste week zit er op . Geeft het erg naar zijn zin . Met zijn medestudenten.
Hun het hem van harte ☺️. Zo nu even op adem komen . En dan slapen 🛌 gaan . Een vermoeiende dag . Doei tot morgen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Tinneke2 afscheid nemen doet altijd pijn, goede moed.
De zondag is er, de luierdag.