annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van februari 2021: deel 2.

Topic gestart op: 11-02-21 13h56

Antwoorden: 133 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van februari 2021: deel 2.

Welkom.png
 

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
0 pluimen
133 ANTWOORDEN 133
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2  en andere meelezers,

een goedemorgen, ja het is zaterdag de tijd vliegt.

Vandaag moet de was eraan geloven, fijne dag nog.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

Goedemorgen iedereen en @Tinneke2  @Cdt24801  en @Josette . 

Ik hoor het al de lekkere dingen staan al op het vuur bij @Josette  en het klinkt ook lekker. 

Het is ook eindelijk weekend en dan is volgende week al de nieuwe maand , het gaat snel. 

Vandaag is het inderdaad weer frisser @Tinneke2  en dat na een paar heerlijke dagen. Maar het is eigenlijk ook nog winter hé. 

Vandaag ga ik niet veel doen ben nog moe van het werk deze week. Het was deze week mijn hal dan weer de andere hal dan weer mijn hal en zo ben ik op en af gelopen heel de week. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Ge gaat nog sportief worden, Patrick, met zo telkens tussen al die hallen heen en weer te lopen 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

Ja @Cdt24801  dat houd me erg jong. Enkel is het wel erg vermoeiend al dat werk zo te combineren. Daarom ga ik dinsdag ook vermelden dat ik er mee ga stoppen , of wel in mijn hal of wel gaat hij er uit en terug op de heftruck en doe ik de totale planning. 

Dat laatste is niet zo simpel maar iemand die er meer niet is dan wel is ook niet erg goed voor de firma en de magazijniers. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Zal duimen voor jou Dinsdag ,weg die rotte appels .Een firma moet gezond blijven met werknemers die graag werken .

Zoals  jij over je job verteld doe je het met veel toewijding .Laat ons zeker weten hoe het is gegaan .

We zijn er voor jou ,te steunen.

Fijne avond ook @Cdt24801 @Josette .

Leden met de meeste pluimen