Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-02-21 13h56
Antwoorden: 133 antwoorden
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.
Josette, wij zijn nog steeds op automatische piloot aan het mentionen wanneer wij antwoorden. Wanneer je de juiste "antwoorden" knop gebruikt is dat dus niet meer nodig omdat die naam in het grijs bovenaan vermeld staat.
Behalve natuurlijk wanneer je (ook) iemand anders wil aanspreken die niet in de bewuste post staat, dan moet je nog steeds mentionen.
Goedemorgen, en krijg je dan ook een belletje?
Nee, denk ik, dat belletje is er dan niet meer bij vrees ik, dat is een nadeel.
EDIT: nu dus wel, omdat ik u toch nog gementioned heb.
Oké dan blijf ik wel dat wel doen @Cdt24801 bedankt.
De bedoeling is waarschijnlijk wel goed, maar ik ben eens benieuwd hoeveel Tribers, wanneer ze op een post die enkele plaatsen hoger staat willen reageren, ook effectief op die "Beantwoorden" gaan klikken en niet op de "Beantwoorden van de laatste post die er staat . Want in dat geval wordt de hele opzet kortgesloten ...
En iemand die gewoon op het topic wil antwoorden en dus niet specifiek niet op de laatste post wil reageren, die moet op het vak eronder, "Op het onderwerp reageren" klikken. Hoeveel gaan er dat correct doen?