Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-02-21 05h28
Antwoorden: 94 antwoorden
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.
@Tinneke2 wauw knap als je dat kan, vind ik altijd mooi
die aquarellen, ik heb er echt géén verstand en al zeker géén geduld voor. Amusement.
Heerlijk die sneeuw ben blij dat ik niet alleen ben.
@Josette en @Cdt24801 een goedemorgen als ook aan alle andere.
Laatste werkdag van de week en dan is het inderdaad weekend.
@Anonymous de echte babbel is zeker noodzakelijk voor vele maar helaas zal het nog even wachten zijn. Maar des al niet te min kunnen ze hier ook virtueel aanschuiven ook al is dat niet helemaal hetzelfde.
Ik vind het een leuk initiatief van je @Josette die babbelhoek. Mensen hebben nood aan een gewone babbel en zeker in deze tijd.
Voor mij is het al weekend, want ik heb een dagje verlof. Vandaag is het een kuis en opruimdag. Het is een beetje nodig. 😊
Ik wens je nog een fijne dag.
@Anonymous dank je wel.
Dat is hier meestal op donderdag de opruim enz.
En inderdaad iedere week dezelfde klussen hahahaha.
Jij ook een fijn dagje.
Hoi iedereen ...
Goed gedaan Josette, nog eens een fris begin. Anders wordt die thread veeeeel te laaaaang 😋
Er komt vies en koud weer op ons af ... Voor mij hoeft het niet te vriezen of te sneeuwen ... En vermits ik niet me de kleinkinderen kan/mag gaan sleeën of een sneeuwman maken mag dat wit spul helemaal achterwege blijven ....