Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-02-21 05h28
Antwoorden: 94 antwoorden
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.
@Tinneke2 hmmmmmmmmmmmmm lekker geniet ervan, maar dat is niet goed water op je auto
hier was het een lekker biefstukje, wortelen gestoofd met veel ajuin, en aardappelen.
De verse soep eten we in de voormiddag.
Wij zijn een kleine wandeling gaan doen, ik moet dan telkens lachen
je ziet mensen lopen heel in elkaar gekropen van de kou. Maar dan
moet je eens kijken wat ze aan hebben, zomer kledij, enkels bloot enz.
Jammer maar helaas ik heb ervan genoten tot morgen.
@Josette Tot morgen heb er hier ook een paar zien lopen dacht krijg nu wat alsof de zomer in land is .Zullen wel ijveren zijn .Hele fijne avond .Tot morgen .Een heerlijke avond en nacht tegemoet .⛄️🌨
Aan allen,
Vandaag heeft het hier nog niet gesneeuwd, maar de rommel van gisteren ligt er nog altijd.. Zoals gezegd, ik heb gisteren meer dan een uur werk gehad om de auto weer rijklaar te maken ...
Hier enkel impressies van hoe het er nu uitziet (hetzelfde als gisteren dus, het heeft niet meer bij gesneeuwd)
Beste Josette hier ook gesneeuwd en nog aan het sneeuwen ,wat kan de natuur wondermooi zijn . Ga eens genieten ,van mijn dag en tekenen, Aquarellen dat is een hobby van mij .Blijf ook thuis want veel te gevaarlijk ⚠️ op de baan .maak er een fijne dag van .graag heel veel pluimen aub .Aan allen die moeten werken wees voorzichtig en kom veilig terug thuis 🏡 .
Zoals je ziet dit was het begin van de sneeuw het word een mooi sneeuwdeken .Gezellig buiten zitten kan je niet want oei nee ik zou zelf in een sneeuwpop veranderen ⛄️ .brr .Wie had dat gedacht .jaren geleden . Nu kan iedereen eens Winterpret hebben natuurlijk veilig zoals het moet .by safe iedereen en Orange team een hele fijne dag .
IK BEN OOK LID VERGEET ME GEEN PLUIM TE GEVEN ⛄️🌨😉