annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van januari 2025.

Topic gestart op: 01-01-25 05h07

Antwoorden: 56 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van januari 2025.

Januari.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
56 ANTWOORDEN 56
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere ,

Goedenavond ,

@Josette @patrick2 @Cdt24801 Heb toch wat overgehouden van mijn vallen mijn pols is dus gekneusd . Nochtans eerst niets gevoeld. Maar s’morgens begon hij pijn te doen , 🧊 kompressen opgelegd en zalf aangedaan . En een brace, dragen . 
Dit twee weken lang . En dan kijken 👀 hoe het gaat . De rest wat blauwe plekken . 
Hier ligt nog altijd sneeuw ❄️ in de tuin . De zonnepanelen zijn weer vrij van sneeuw . Mijn auto ook . Maar zou hem dringend moeten poetsen. Moet maar even wachten . Eerst genezen . 
@patrick2 Dan heb je eens een lang weekend goed zo . Even bijtanken kan nooit geen kwaad . 
@Cdt24801 Rust nog goed uit dat je weer vitamines opdoet . Zal je ook goed doen een pauze pakken . 
ik doe een mondmasker altijd aan zeker voor het zekere ook al kijken  👀 ze me raar aan . 
want met al die griepen . Ben ik uiteraard voorzichtig. 
Fijne vrijdagavond. tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle binnenkomers

een goedemorgen.

Hier nog mooi wit boven op de terrassen.

@patrick2 heel slim van je. Nu kan het ook glad zijn buiten,

dus voorzichtig op de baan ook al de anderen

Fijne vrijdag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Cdt24801 @Tinneke2 en alle andere een goedemorgen. 

@Josette vandaag is een dagje thuis heb een dagje verlof genomen vandaag. 

Voor de rest heb ik niet veel te vermelden dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere 

Goedemorgen , 

@Josette @patrick2 wees maar voorzichtig als  jullie van je werk terug komen . 
Hier zijn er al ongevallen gebeurd. En vannacht was het even een beetje  ontdooid , maar nu ligt er een volle laag op de banen en het sneeuwt nog heel erg .  

@Cdt24801  Hier in Oost-Vlaanderen een dik paksneeuw en al gevallen . de baan is hier niet zo best in onze straat niet gestrooid .

Heb tegen mijn ouders gezegd dat ik niet naar hun ga want moet naar een andere streek en heel ver rijden . 
Blijf veilig thuis 🏠 de kerstboom 🌲 loopt niet weg . 

Ben al gevallen op de baan . Maar heb me gelukkig 🍀 geen pijn gedaan . Ik was uitgeschoven . Mijn eieren, zijn stuk 😞. Heb ze wel opgeruimd 🧹 want laat geen troep op de baan liggen . 
Kom veilig thuis en wees allemaal voorzichtig. Fijne donderdag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen