annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van januari 2025.

Topic gestart op: 01-01-25 05h07

Antwoorden: 140 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van januari 2025.

Januari.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
140 ANTWOORDEN 140
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Hier weer terug beter dus weer terug gaan werken. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Pircgwendoline  En alle andere 

Goedeavond ,

@Josette en @patrick2  Vandaag eens bij mijn orders geweest en lekkere konijn gemaakt met sla en kroketten. Het geeft gesmaakt . Deze avond nog pannenkoeken 🥞 gemaakt voor mijn broer 👨 en ouders. Als was op . 
Ben nu thuis 🏠. Want er komt veel wind op . 
@Pircgwendoline Heb een aantal jaren ook mijn hondje moeten af geven en ook laten cremeren . Hij is ook bij mij thuis 🏠 en heb er nog alle d gen verdriet om . Huil 😢er nog veel om . Doet pijn . Weet er alles over . Mijn deelneming voor je lieverd  het is een gemis . Een dier verliezen is echt niet fijn . Maar weet dat het ook een troost mag zijn dat hij niet meer lijd . En een plaatsje geeft in je hart . 
speciaal voor jou 

IMG_1087.jpeg

 in gedachten bij jullie. 
Fijne avond iedereen , groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Pircgwendoline
Ervaren verkenner

Hallo @Tinneke2 @patrick2 @Josette 

Drukke week gehad huisje vandaag gepoetst.

Vorige week mijn 7jarige kater moeten afgeven had diabetes en nog onderliggende problemen maag lever klachten wel jammer doet raar. Andere kater zoekt hier nog veel in huis maar komt wel goed.

@patrick2  hier ook koffiedrinker maar zonder melk wel, tenzij een latte smaakt altijd. Succes met je werkweek terug.

Groetjes ☺️

Josette
Wijze
Wijze

@Pircgwendoline  dat is géén fijn nieuws om te lezen,

maar beter zo dan dat ze pijn hebben.

Ik drink de koffie ook zwart lekker.

Leden met de meeste pluimen