Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-25 05h07
Antwoorden: 140 antwoorden
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Pircgwendoline En alle andere
Goedeavond ,
@Josette en @patrick2 Vandaag eens bij mijn orders geweest en lekkere konijn gemaakt met sla en kroketten. Het geeft gesmaakt . Deze avond nog pannenkoeken 🥞 gemaakt voor mijn broer 👨 en ouders. Als was op .
Ben nu thuis 🏠. Want er komt veel wind op .
@Pircgwendoline Heb een aantal jaren ook mijn hondje moeten af geven en ook laten cremeren . Hij is ook bij mij thuis 🏠 en heb er nog alle d gen verdriet om . Huil 😢er nog veel om . Doet pijn . Weet er alles over . Mijn deelneming voor je lieverd het is een gemis . Een dier verliezen is echt niet fijn . Maar weet dat het ook een troost mag zijn dat hij niet meer lijd . En een plaatsje geeft in je hart .
speciaal voor jou
in gedachten bij jullie.
Fijne avond iedereen , groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Hallo @Tinneke2 @patrick2 @Josette
Drukke week gehad huisje vandaag gepoetst.
Vorige week mijn 7jarige kater moeten afgeven had diabetes en nog onderliggende problemen maag lever klachten wel jammer doet raar. Andere kater zoekt hier nog veel in huis maar komt wel goed.
@patrick2 hier ook koffiedrinker maar zonder melk wel, tenzij een latte smaakt altijd. Succes met je werkweek terug.
Groetjes ☺️
@Pircgwendoline dat is géén fijn nieuws om te lezen,
maar beter zo dan dat ze pijn hebben.
Ik drink de koffie ook zwart lekker.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
152 | |
78 | |
69 | |
22 | |
11 |