Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-25 05h07
Antwoorden: 40 antwoorden
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle binnenkomers
een goedemorgen.
Hier nog altijd regen, en 4 gr een heel verschik met gisteren.
Onze fietsen moeten binnen voor onderhoud.
Fijne dinsdag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemorgen,
@Josette @patrick2 Ben vanmorgen bij de nieuwe huisarts geweest en ben er zeer tevreden over. Recht voor zijn raap . Heel eerlijk en eindelijk eens iemand die mijn lijst van medicatie 💊 gaat afbouwen. Geeft mij verteld dat ik alleen maar medicatie 💊 kreeg omdat ze van me af zouden zijn . Heb mij een bloeddrukmeter aangeschaft een deftige. Alle dagen meten en binnen 2 weken terug . Dan wordt alles grondig gecontroleerd en onderzocht terug .
wel door de regen ☔️ maar geeft me deugd gedaan en ondertussen mijn boodschappen gedaan.
Verder een fijne dag . 👋
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 dat doet me plezier om te lezen.
Wij hebben die al jaren in huis zelfs een kleine om mee te nemen. als we weggaan op reis.
Hoe zou het met @Cdt24801 zijn?
Succes.
@Josette Ik kan de bloeddruk ook meenemen overal . Heel gemakkelijk . Ben echt blij dat mijn nieuwe huisarts dat aangeraden geeft .
Ja vraag me ook af of hij al genezen ❤️🩹 is want niets meer gehoord hopelijk 🤞 is alles met @Cdt24801 @in orde . Duimen maar .
Fijne avond en tot morgen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt