Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-25 05h07
Antwoorden: 144 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder
in een zuivere babbelcafee.
Tot daar.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari-2025/m-p/171839
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Pircgwendoline en alle andere
Goedenavond ,
@Josette Ik drink het wel heel graag deze koffie ☕️., met wat melk 🥛 bij .
Vandaag bijna niets gedaan heb een verschot in mijn bil , zo opgestaan .
@patrick2 ik drink ook veel thee s’avonds. Maar dan wel zonder melk .🥛.Water wel plat want vroeger dronk ik bruisend water 💦 nu veel minder . Drink ’s’nacht ook veel water 💦 want wordt elke keer wakker van de dorst
Ben al blij 😀 dat je u beter voelt .
wat een regen . ☔️ En dat geven ze voor een lange tijd . Dan toch liever droger weer hoor .
Fijne avond tot morgen .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle binnenkomers
een goedemorgen.
Ja de laatste werkdag voor velen vandaag.
@Tinneke2 dat heb ik ook ooit gedronken maar niet mijn dada.
Een fijne vrijdag.
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Hier voel ik me toch wel weer goed maar ben dan ook echt goed ziek geweest deze week. De laatste dagen nog wat goed rusten en vooral binnen blijven en maandag terug er in vliegen.
@Tinneke2 ik drink normale koffie maar één mok per dag dat is alles. Met de cola en zo ben ook goed verminderd. In de avond drink ik vooral thee en fruitsap en zo drink ik ook.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Pircgwendoline En alle andere
Goedemorgen ,
@Josette @patrick2 Ben al vroeg wakker , en de koffie al binnen . Eigenlijk drink ik nu vervangende koffie ☕️ van bambu ook lekker 🤤 beter voor de cholesterol.
ik let heel veel op mijn cholesterol maar bij mij is het genetisch.
Jammer genoeg .
Vandaag hou ik het terug rustig. Wel even op bezoek gaan naar mijn ouders maar moet niets doen , want de poetshulp is al komen poetsen deze week . Enkel wat boodschappen doen.
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle binnenkomers
een goedemorgen.
@Tinneke2 ja ik was heel blij. Hand je géén paraplu?
@patrick2 cholesterol te hoog komt ook door géén goede voeding te eten!
En die vitamine D hangt daar ook vanaf ik ben het levende bewijs nooit tekort aan D
en kan niet buiten als de zon schijnt. Verzorg je.
Fijne donderdag.