Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-25 05h07
Antwoorden: 144 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder
in een zuivere babbelcafee.
Tot daar.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari-2025/m-p/171839
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Voel me al weer beterder dus gaat met de dag vooruit.
@Josette ik weet het en ik let altijd op mijn voeding. Maar goed mijn vriend heb ik gezegd om toch rekening te houden met vlees en sausjes en zo want dat is ook niet goed.
Kwam het zonnetje maar daar kan ik wel tegen voor de vitamine D maar heb pillen voor de rest van mijn leven.
Voor de rest niet veel dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.
@patrick2 veel verse groenten eten, en alles vetarm klaarmaken
helpt heel veel. Heel veel donkergroene bladgroenten, en toegevoegde suikers vermijden.
En over die D heb ik mijn mening mijn buurvrouw ligt dagen in de zon te braden
ook D te weinig, iedreen schrijven ze die D voor niet normaal!
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere ,
Goedemiddag ,
@Josette Dat is eens goed 👍 nieuws van je uitslag van je bloedonderzoek.
@patrick2 Ik had al zo’n vermoeden dat er iets was . Veel beterschap ❤️🩹 gewenst. Het regent hier 👈 best j van ons en koud 🥶 mijn voeten 🦶 hadden zeer koud 🥶 brr .
En ik was kleddernat. Ik had nog iets vergeten , maar mijn buurvrouw gaat naar de stad 🏙️ en zal het voor mij dan toch meebrengen . Ben blij dat ik niet nog eens door de regen ☔️ moet .
Mijn cholesterol is ook torenhoog . Maar neem er al heel lang medicijnen 💊 voor . Heb terug een afspraak gemaakt bij mijn nieuwe huisarts.
Hou je sterk 💪. En rust goed .
Fijne Woensdag iedereen. tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt