Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-21 05h14
Antwoorden: 439 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De propere en frisse babbelhoek is geopend.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-april-2021/td-p/96382
@Josette @Heidi2 @patrick2 @Cdt24801
Goede morgen,
Maandag een hele nieuwe week we gaan eens kijken wat die ons brengt.
Ik hoop alvast veel goeds !
Het is frisjes brr, maar voor dat beetje laat ik de verwarming uit ,al te warm.
Vandaag toch wat bewegen kleine wandeling maken ook al doet mijn voet nog pijn .
En wat klusjes in huishouden 🧹 🧺 strijken...
Hebben jullie nog spannende dingen te doen vandaag...
@Josette Hoop dat alles goed gaat bij de piekendokter en dat je goed nieuws krijgt
@patrick2 het ga je het op je werk ,en niet te veel geen en weer geloop naar andere hallen .komt wel goed hou vol .✊
@Heidi2 tomatensoep patat met hamburger en worteltjes 🥕 .
@Cdt24801 Wordt weer lekker warm de woef zal blij zijn dat hij terug buiten kan .
Of wordt het een rustige dag vandaag Stefaan .blijf gezond en wel .
Aan iedereen hele fijne dag 👋
en medelezers hou het wel nog veilig .
@Tinneke2 hier smoskes met een tasje soep , morgen rode kool met spekburger en petztjes fijne avond nog
@Heidi2 Ga nog een cake bakken om morgen mee te nemen .
Daarna advies volgen van @Josette Voetje omhoog leggen want nie veel stil gezeten en ijs opleggen .Dik gezwollen . Heb geen zittend gat .
Wel al twee keer ijs gelegd .😉😉.
Denk dat ik eens een tv programma ga bekijken als er iets op is .
Of anders een goed boek 📖 lezen .
fijne avond !tot morgen !
Goedemorgen aan iedereen die eens komt kijken en aan @Josette @Cdt24801 @Heidi2 en @Tinneke2 .
@Tinneke2 ja komt goed moet wel vervanging doen vandaag. Maar ik ga snel aan het werk in de nieuwe functie. heb dit al eerder gedaan deze functie dus geheel nieuw is die niet voor mij. En ook bij dezelfde werkgever waar ik nu ben dus dat is goed.
@Heidi2 heb geen idee wat te eten want mijn eten wordt gemaakt. Ik ga straks werken tot 00 uur en als ik thuis kom heeft mijn partner het eten gemaakt en hoe ik het enkel op te eten.
Voor de rest dus weer een werken dag het weekend is al weer voorbij. Maar ga snel terug verlof hebben want ga mijn verlof dit jaar eens anders indelen. En heb besloten geen groot verlof te nemen en bedoel dan zo een tweetal weken thuis.
@patrick2 Lijkt mij leuk om met je partner je verlof anders te nemen .
Ja twee weken is ook vlug voorbij .
En als je een paar dagen neemt en dan nog eens lijk mij toch leuker.
Je lijkt me een hele toffe partner te hebben en iemand die nog goed kan koken .fijn voor jou .
fijne dag !
Tot morgen!