Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-21 05h14
Antwoorden: 439 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De propere en frisse babbelhoek is geopend.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-april-2021/td-p/96382
Dat is heel spijtig @Tinneke2 en heel jammer dat je dan daardoor niet meer kan gaan werken. Maar wel heel moedig dat je gewoon door blijft gaan ondanks de pijn of de kwetsuren die je ervaart.
En dat je het er moeilijk mee hebt dat je niet kan gaan werken dat kan ik wel begrijpen. Als je iets doet wat je graag doet of deed komt dat heel hard aan. En dan ben je ineens van harde werker naar niks gegaan om aangewezen te zijn bij een arts en je zetel.
Maar chapeau dat je toch vol blijft houden hoor dat verdient zeker al een pluim van mij.
@patrick2
Dank u
voor je opbeurende woorden doet een mens zo deugd .
Het is zo fijn om dat eens te horen heb heel veel verdriet gehad toen ik hoorde dat ik niet meer kon werken .
En al zeker niet dat ik mijn vrijwilligerswerk moest opgeven als ambulancier waar ik telkens zo naar uit zag .Maar moest mijn verantwoordelijkheid nemen en mocht andere mensen niet in gevaar brengen .
Woog heel zwaar en nog blijft pijn doen .
Goeiemorgen allemaal ,
Iedereen goed geslapen , hier regent het nog niet .
Vandaag op de menu petatjes rode kool en spekburgers ,deze middag een slaatje en een yohurtje
Fijne dag iedereen
Hele goede morgen ,bijna middag hier komt de zon af en toe gluren tussen de wolken ⛅️ niet koud .
Je menu ziet er heerlijk uit Juist boontjes niet meer voor mij al eet ik dat zeer graag.
Vandaag een slaatje met vis eet namelijk zeer graag vis 🎣 eerst nog gaan vangen 😂nee hoor een grapje.
Verse halen bij de visboer .
fijne dag 👋
@Heidi2 @Josette @Cdt24801 @patrick2
goede middag ondertussen ,
Hier is het volle zon .
@Cdt24801 ja de wind 💨 zal plaatselijk zijn .
Maar ik geniet hier lekker van zonnetje .
Jammer alweer voor ons Josette misschien 🤔,..
Was ik toch niet goed aan het eten gaat de bel van de voordeur praatje aan het maken ,en wat zie ik de kleine sloeber mijn 🐕 hondje geeft ondertussen mijn broodje veroverd .
Kan je daar nu boos op zijn ach nee heb eens hartelijk gelachen ,hij kan er maar van genoten hebben 😂
Och en alweer gedurig rijden hier ziekenwagens geen en weer ,hou telkens mijn hart vast voor de mensen thuis die getroffen worden 😢leed blijft maar duren .
wanneer zal die pandemie eindelijk eens stoppen al deze ellende .
Hoop voor iedereen dat jullie een fijne dag hebben uit de grond
van mijn hart 💖 .fijne dag 👋