Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-21 05h14
Antwoorden: 439 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De propere en frisse babbelhoek is geopend.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-april-2021/td-p/96382
@Heidi2 is op de vraagtoer ..................... maar deze vragen kan je het beste in de
babbelhoek vragen Heidi.
alsook die andere ivm Corona, het is nog altijd Orange die voorgaat hé.
Daar kunnen andere leden ook lezen en antwoorden.
Ik luister of Franse CD.
Maar het meest naar Radio 2 Limburg.
Dit is bij mij echt speciaal , ik hoor niet graag top 50 & radio zenders uit ons land ( te veel zever en altijd dat zelfde ) , ik luister op men werk altijd via Orange mobiel internet naar buitenlandse zenders , ik ben een persoon die graag house muziek hoort ook hiphop van de jaren 90 enz , persoonlijk als ik muziek luister is het altijd via mobiel internet ( 8 uur per dag op werk ).
ps: En Orange werkt echt goed als je dit wilt doen , ook met vertraagd internet na 30 GB.
Groeten,
bigMODDER
Wat zullen we nu weer voorgeschoteld krijgen ,
Ik hou al mijn adem in ,
Loop maar binnen de lijntjes en doe maar je best ,wij als burgers worden toch altijd afgestrafd ,wat is jullie mening daarover
Ik hoor het graag
Zullen we nog we mogen reizen in 2021
Ik hoop van wel in heb nood aan een straffere zon Egypte of Tenerife
@Heidi2 @Binnen kort mag je weer gaan reizen met de Corona pas en als je ingeënt bent .Eerst de AstraZeneca spuit en dan de pas en dan kan je misschien naar de prachtige 🌞 op reis 🧳 naar wens.
Zet je koffers al maar klaar .
🧳
De straffe zon verwacht je 🌞 .
Gebruiker | Aantal |
---|---|
153 | |
80 | |
70 | |
23 | |
11 |