annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van maart 2021.

Topic gestart op: 01-03-21 05h14

Antwoorden: 439 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van maart 2021.

OPGELOST

Welkom.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

De propere en frisse babbelhoek is geopend.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-april-2021/td-p/96382

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

439 ANTWOORDEN 439
Gregory
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Best is
(1) Na een windows update een disk cleanup (met Clean up system files) te doen op de C:
Soms gaan er een pak GB weg. Duurt soms ook heel lang
Hier staat er niet veel op mijn C: buiten windows

(2) Heb de group policy zo gezet dat hij verwittigt als er een update beschikbaar is, maar niet downloaden en niet updaten,

(3) Voor een windows update System Image Backup (zit er in sedert windows 7) op een vooraf geformatteerde usb stick ( op veel usb stick wil hij niet maar wel op SanDisk). Best een van 32 of 64 Gb. C: partitie nemen. De 😧 etc is niet direct nodig

(4) De usb stick met de windows image op copieren naar vb een NAS drive en daarna op de NAS een andere naam geven (vb WindowsImageBackup_JJJJMMDD)
Je moet wel copieren met robocopy en Administrator privileges

Als er iets verkeerd loopt bij of na de windows update kun je altijd terug: map WindowsImageBackup_JJJJMMDD naar een geformateerde usb stick copieren, rebooten en system restore doen

werk al jaren zo

Josette
Wijze
Wijze

@Anonymous waaaaaaaah ik heb een vraag?

Ben je een man of een vrouw?

En ik werk met Windows 10 geen probleem wel even in het begin

met mijn programma's die ik gebruikte. 

Succes ermee.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Waaah😂😂😂 sorry dat ik even moet lachen maar @Anonymous dat is duidelijk een man 👨 wist ik meteen . Had ik echt door en door   .

Fijne avond en tot morgen ! 
Gezond weer op ! 
🏠🙏🤜🤛👼

Anonymous
Niet van toepassing

@Josette 

Ik ben een man 😉 ja ik heb normaal ook nooit problemen met Windows 10 maar het updaten naar nieuwe versie is wat anders.

Groeten,

bigMODDER

Josette
Wijze
Wijze

@Anonymous  merci voor je antwoord.

En ja inderdaad een hele aanpassing ik vind

dat ze veel te snel veranderen van systeem, vroeger ging dat jaren mee ook andere programma's

die betalend zijn, fijne avond nog. 

Leden met de meeste pluimen