Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-21 05h14
Antwoorden: 439 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De propere en frisse babbelhoek is geopend.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-april-2021/td-p/96382
@Cdt24801 @Maar als ze u verplichten om te staken en je niet mag werken is dat weinig 🤏 vind ik . Ken er die echt 😕 niet mochten werken en mee met de staking moesten doen . ze mochten niet binnen ..
Heel erg vond ik dat !!
Triestig
Je kan en mag niemand verplichten om te staken. Dat is een recht, geen plicht.
Diegene die dat iemand verplicht kan strafrechterlijk vervolgd worden. De zogeheten "stakingspiketten" die personen beletten van te gaan werken. balanceren trouwens op de rand van de illegaliteit. Gaan werken is ook een recht.
Valt het op dat ik geen hoge hoed opheb met stakers en vooral piketten? Ik ben nochtans geen werkgever, niet politiek actief en niet gesyndiceerd.
Inderdaad, zo scheef zit ons "sociaal" systeem in elkaar. Met dank aan "welbepaalde" partijen ...
Ga hier niet aan politiek doen, dus vul zelf maar in, naargelang uw persoonlijke overtuiging ...
@Josette @patrick2 @Anonymous @Gregory @Cdt24801 @Heidi2
en alle medelezers,
Een goedemorgen,
alweer begin van de week ,het is Maandag en wat een lekker weertje daar 👉 is ze dan heel vroeg kwam ze al te Voorschijn het zonnetje 🌞 .
Heerlijk 😀 buiten al nieuwe plantjes in potten geplant . Straks 👩🎨 schilderen 🧑🎨.
Potje koffie ☕️ en ontbijtje heb ik al veroverd .
Oei Josette problemen met je bioritme .
Denk niet dat de vogels daar 👉 last van hebben die fluiten 😗 verder duchtig op los .En van de duiven gezwegen was hier een gewelste van een gezang tegen elkaar .
fijne dag 👋