Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-21 05h14
Antwoorden: 439 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De propere en frisse babbelhoek is geopend.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-april-2021/td-p/96382
Als je het echte steppegras wil proeven moet je eens naar Leopoldsburg gaan, alwaar het is uitgevonden, of een frituur/restaurant opsnorren dat een licentie heeft.
Al de rest is iets dat er op trekt maar toch niet helemaal hetzelfde is. Kan ook niet anders, anders hadden ze een proces aan hun broek.
Het is intussen binnengespeeld en het heeft heel goed gesmaakt. Vandaag was het met steppegras. Het echte steppegras, de lokale frituur heeft daar een licentie op.
Op vrijdag staat hier wat verder een kippenkraam, dus vrijdag is kipdag 😁
Soms met frietjes, soms met puree, soms met rijst ... hangt ervan af wat er in de kast zit of waar we zin in hebben.
EDIT: voor de diepgelovigen: ik beschouw op vrijdag een kip als een gemuteerde vis. 😁
Goedemorgen aan @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @Heidi2 en
meelezers.
Verdomme het gaat weeral niet goed met die stomme corona.
Dat de mensen toch eens leren luisteren, we komen er nooit vanaf, ik zei vorig jaar
het wordt 2022 we gaan ernaar toe.
Ja, dit weertje is goed maar die regen daar ga ik ook niet in wandelen, of fietsen.
Maak er een fijne vrijdag van.
@Tinneke2 @Josette @Heidi2 @Cdt24801 en alle andere hier een goedemorgen.
Het is weer vrijdag dus voor veel ook weer de laatste werkdag maar voor mij dan weer de tweede dag weekend en nog twee te gaan.
Ben al opgestaan aangezien ze iets thuis komen brengen een pakje. Maar ja zoals gewoonlijk nog geen aflever uur dus dan maar opstaan aangezien ze dan elk moment hier kunnen zijn en je gaat zien dat het pas de middag is of zo.
Maar ja geen probleem was al vroeg naar bed en nu dus weer vroeg opgestaan. Is eens wat anders dan dat ik gewoon ben.
@Heidi2 helaas dan heb ik pech 🙂
Gebruiker | Aantal |
---|---|
153 | |
80 | |
70 | |
23 | |
11 |