annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van maart 2021.

Topic gestart op: 01-03-21 05h14

Antwoorden: 439 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van maart 2021.

OPGELOST

Welkom.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

De propere en frisse babbelhoek is geopend.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-april-2021/td-p/96382

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

439 ANTWOORDEN 439
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @Heidi2 @Anonymous 

en alle meelezers.

Een heel fijn weekend hier wel regen nu de voormiddag. Maar géén erg

de was is er vandaag. 

Stefaan een nieuwe avatar? En ja ik heb er een gifbestandje van gemaakt van het kakse.

En voor vannacht niet vergeten hé dames en heren: een uurtje minder slapen.

Dat ze verdorie de klok laten staan.

Cdt24801
Wijze
Wijze

Idd @Josette , ik speel daar af en toe eens mee. Regelmatig eens een andere avatar, leuk toch?

Vindem goed?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

patrick2
Wijze
Wijze

Goedemorgen aan iedereen hier en aan @Anonymous @Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Heidi2 

Het is weekend dus de week zit er weer op . Zoals @Josette al aangaf de klok weer verzetten weer een uurtje naar voren toe. 

Voor de rest niet te veel in de planning want het is hier winderig en koud en af en toe eens de zon de rest is het grijs. Rap even naar de winkel dat zal alles zijn voor vandaag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Hier straalt de zon maar zoals je aangeeft winderig af en toe gaat ze liggen de wind 💨 

Doe maar rustig aan van een hele week werken wordt je moe 🥱  

Wordt weer druk op de baan ,zag juist ene zijde afval weggooien .Heb hem eens deftig mijn mening gegeven dat hij dat weer mocht meenemen dat straatgeweld stort is .🤬😡.

Weet hij zal het ergens anders gooien maar niet in de straat waar ik woon heb eens goed 👍 gevloekt .Mag wel niet maar ....

Fijn weekend ! Patje en by safe 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @Anonymous @Cdt24801 @patrick2 @Heidi2 en medelezers ,

Wat een weertje deze nacht de wind 💨gierde  langs ons huis 🏠 en het goot pijpenstelen. 
Vanmorgen ja ja daar 👉 hoog in de wolken ️ de zon 🌞.

och moet ik nou echt 😕 allemaal mijn klokken 🔔 🕰 verzetten in het huis 🏡.pff...

Dat de ministers eens beslissen dat dan de klokken niet meer veranderen , dat ze ze laten staan . Maar ze wachten op onze buurlanden .allee nog eens wachten 

Zou voor iedereen beter zijn en veiliger nietwaar Stef voor de school kinderen 👶 , de auto’s 🚙 🚗 tuut . ......etcetera.....

Stef zijn er wel zuivere  kakske’s 💩 .🤣🤣sorry even lachen 😜nooit  👎geweten stinken ... ( bij wijze van spreken versta ik u)  ., 😇🐈.

Vandaag wassen 🧼 en plassen ,althans mijn 🧺 wasmachine gaat dat doen 😅voor mij .
Poetsen niet veel zin maar moet nu eenmaal gebeuren de wekelijkse sleur 🤪🥺.en wandelen 🚶‍♀️ met mijn hond 🐕  . 

fijne dag 👋 maar wees voorzichtig ⚠️ 

Leden met de meeste pluimen