Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-21 05h14
Antwoorden: 439 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De propere en frisse babbelhoek is geopend.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-april-2021/td-p/96382
@Anonymous genieten dan maar het weer is er goed voor!
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @Heidi2 @Anonymous
Goedemorgen allemaal,
de vrijdag is er voor velen de laatste werkdag.
Hou het veilig het ziet er echt niet goed uit! En niet iedereen werkt hoe het hoort!
De dag goed doorgekomen gisteren zonder water, er gaat dan wel vele litertjes weg
eer je weer fris water hebt maar alles voor het goede doel zeker.
Maak er een fijne veilige dag van.
Oooooooooooooooo gisteren een zware kortsluiting gehad met een vent en zijn pedelec.
We hebben op onze fiets speciale plaatjes aan de achterkant om aan te tonen dat Douglas niet hoort.
Die l u l reed vlak naast me en ik schrok me rot, ja mijn woordenschat was geweldig. Hij stopte dat hij
gebeld had en wij niks gehoord hadden, en van een kwam het ander ik wees hem met zijn snuit
op het plaatje, niet gezien géén tijd zeker stomme kl ..... je mond werkt wel goed zei die, ikke gelukkig wel nog mijnheer ellendig piske. En weg was hij, knal vergeten zijn nummerplaat te noteren.
Goedemorgen iedereen op de Tribe en ook aan @Anonymous @Cdt24801 @Tinneke2 @Tinneke2 @Josette .
Het weekend staat al te wachten maar die moeten even wachten om binnen te mogen want eerst nog even werken vandaag.
@Josette wat een hufter zeg dat soort mensen zouden de weg niet op mogen. die zien niks horen niks om moe van te worden. Zo zijn er nog hoor die ik ook zie rijden met de auto amai.
@Anonymous geniet van je weekend . Ik had vorige week een lang weekend en dat zal in mei bij mij ook weer zijn , volgende maand nog bekijken.
Voor de komt het wel in orde vandaag.
@Tinneke2 het is inderdaad nog even volhouden met deze crisis en er vanaf geraken zullen we nooit. Maar hopelijk wel snel weer het 'normale leven' leiden dus het is nu weer afwachten. Dat we maar snel de inentingen gaan krijgen.
@patrick2 bij ons gaan ze 300 vaccinaties 💉 geven per dag ben eens benieuwd waar ze die allemaal halen .,als ,je hoort dat er te weinig 🤏 geleverd worden .Man man man toch wat gaan ze ons nog allemaal wijs maken .
En ja Patje volhouden doe ik en er van af geraken zullen we niet het zal ons leven coördineren er zullen elke keer virussen 🦠 bij komen .
Door al dat geëxperimenteerd van wetenschappers 👩🔬 kan het niet maken dat we in zo een situatie belanden .
Maakt dat de kat 🐈⬛ Niet wijs dat het niet waar is .ze liegen er op los en wij lopen 🚶♀️ in het gareel lijk brave kindjes .🤣
We hopen en hopen op een beter leven ...... op naar de inenting 💉 🙌 yes
fijn dag 👋
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 en alle medelezers,
Goede morgen morgen ,
Ik denk niet dat ik de enige ben die naar de warmte van de zon 🌞 verlangt naar de bloemen 🌺 en het gezoem van de bijtjes 🐝 .
wat verlang ik ernaar om buiten onder de parasol ☂️ te zitten , met een goed boek 📖 of een lekker ijsje 🍨 🍦 .
ik denk niet dat ik de enige ben , maar voorlopig moeten we het doen wat de weermannen en weergoden ons schenken ❤️ van mij krijgen jullie alvast een mooie glimlach 😊 op deze Vrijdag.
@Josette Gelukkig heb je weer fris water 💧 💦 🚿 en kan je er overvloedig gebruik van maken .Wat zou een mens zonder water moeten 💦 doen .
Mag er niet aan denken 🧐,uren in de wind 🌬 stinken en niet kunnen poetsen ,bah .laat staan niet kunnen drinken .Jeetje .Iedereen aan de drank 🍹 🍷 dat zou wat zijn .
wat voor lomperik chauffeur had je op de baan tijdens je fietsroute 🚲 dat betuigd echt van agressie .
Dat had een ontspannen 😌 ritje moeten worden amai .Hoop alsnog dat je er van genoten hebt . Ellendeling kerel ! Moeten ze van de baan plukken had meneer geen tijd 🤣😂.
Niets van aan trekken .
Zoals iedereen wel gehoord heeft moeten we helaas weer naar een een bubbel 🧼 van 4 ,studenten zijn boos 😡 💇♀️ kappers 💈 💇♂️ En eigenlijk iedereen is 😡 .
Maar helaas pindakaas 🥜 gaat dat er niets aan veranderen lieve mensen ,er is een klein beetje goed nieuws de vijvers stijgen minder snel ,maar het is echt 😕 niet goed 😌.
we moeten allemaal wachten en wachten op onze inentingen 💉 helaas .Ja het duurt lang .Blijf hopen lieve vrienden en medelezers dat de tijden beter zullen worden daarmee sluit ik deze Vrijdag morgen mee af .
HOU VOL !
LOVE YOU ALL 🤜🤛