annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van maart 2021.

Topic gestart op: 01-03-21 05h14

Antwoorden: 439 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van maart 2021.

OPGELOST

Welkom.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

De propere en frisse babbelhoek is geopend.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-april-2021/td-p/96382

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

439 ANTWOORDEN 439
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

En hoe is het de laatste dagen zo gelopen op het werk? Spelen ze niet teveel met uw voeten met al die "vervangingen" en "inspringen"?

Laat u niet doen hé, profiteurs moeten met hun neus op de feiten gedrukt worden en veel te goed is allemans zot, dat is geweten hé ...

Gij zijt gene slechte kerel maar ik heb sterk de indruk dat gij een beetje meer op uw strepen moet staan. Ook hier op Tribe tegen sommige "elementen" die menen dat ze het warm water hebben uitgevonden of bovenaan de picking order staan.

Er is een verschil tussen "klantvriendelijk" blijven en "over u heen laten lopen".

Dit gezegd zijnde, het is bijna WE, dus rust maar een goed uit en met opgeladen batterijen er weer tegenaan volgende week 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  

Nee Stefaan ik laat me zeker niet doen 🙂 

Het was al discussie gisteren of meneer morgen ( vrijdag)  heel de dag ging komen werken of niet. Hij heeft vakbond vergadering van 13 uur tot 17 uur en wist niet of die dan ging komen en wist me dat vrijdag te zeggen. 

Heb tegen hem gezegd donderdag weet ik dat en anders kan je zien dat je zelf als nog komt werken van 22 uur tot 00 uur ik niet want dan begin ik gewoon mijn eigen tijd van half drie tot 22 uur. ( wij werken vrijdag's maar 7 uurtjes ). Nee zegt die ik zeg ok dan weet ik het dus donderdag of je dus wel of niet gaat komen werken. En jawel meneer heeft netjes gezegd vandaag dat die dus morgen ( vrijdag ) niet ging komen en heeft verlof ingezet. 

Ik bijt heus wel van mij af hoor en laat me echt niet doen door niemand. Soms zeg ik ook te veel maar ja dat maakt me niet uit dan weten ze wel waar ze aan toe zijn 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  ik was helemaal alleen.

@Heidi2  goed van je.

@Tinneke2  mijne kapper weende al 7 maanden dicht geweest!

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Ja het is erg ,heb echt met hen te doen ,oneerlijk vind ik .

ze kunnen toch ook op afspraak werken en veilig .

Ze mogen de kappers steunen verdorie 🤬. 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Volgens "de cijfers" zijn er "teveel" kappers ziek geworden ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen