Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-21 05h14
Antwoorden: 439 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De propere en frisse babbelhoek is geopend.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-april-2021/td-p/96382
@Josette Ik zit op afstand iedereen op veilige afstand .we houden ons perfect 👌 aan de Corona regels anders zou ik niet gaan .
Ook niet te lang gebleven dan nodig was .
Deed eens deugd kan er weer eens tegen voor een tijdje .Want alleen is maar alleen.
@Cdt24801 @Tinneke2 @patrick2@ @Heidi2 en alle meelezers een goedemorgen.
Hopelijk iets beter weer dan gisteren? Amai hagelbollen zo dik, onweders en bliksemen niet normaal
je kreeg er schrik van! Zat met de benen naar omhoog dat is iets daar
heb ik werkelijk schrik van.
Ja Tinneke als je met je voet gaat lopen zal het nog lang pijn blijven doen, en
word het gips.
Verder een fijne zondag, hier is het vandaag luierdag hahahaha.
Goedemorgen @Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Heidi2 en alle andere die hier eens kijken.
Hier heb ik niks van dat alles gezien @Josette . Het was wel winderig maar ook die is gaan liggen en af en toe eens wat regen tussendoor maar dat is vertrokken.
Nu op dit moment is het droog en geen wind niks. Jij woont net als ik in Limburg maar hier niks gevallen van hagel en onweer.
@Tinneke2 amuseer je maar maar denk er wel aan dat je rust houd met je voet. Want eigenlijk doe je al weer te veel als ik het zo lees allemaal. En je hebt het nog zo gezegd 😞
Vandaag zal er niet veel zijn hier want morgen is weer werken dag. Drie daagjes volgende week dan verlengd weekend.
@patrick2 Hier pijpenstelen gegoten ,tegen de avond was het eindelijk rustig.
Geen hagel .Ik heb geen schrik van zo’n weer vind het fascinerend en bij bliksem probeer ik altijd foto’s te nemen .
Ja is nog een hobby van mij .
heb fotografie gevolgd 4 jaar avond cursus . Rust ook nog maar een beetje vanavond en geniet nog .
fijne avond
En Patje heb echt vandaag gerust met mijn voet 🦶 en is niet gemakkelijk hoor .Doe mijn best .
Ik weet het want heb vorig jaar een hele maand moeten rusten. Had een operatie achter de rug van een dubbele liesbreuk dus weet wel wat rustig aan doen is.