annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van maart 2021.

Topic gestart op: 01-03-21 05h14

Antwoorden: 439 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van maart 2021.

OPGELOST

Welkom.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

De propere en frisse babbelhoek is geopend.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-april-2021/td-p/96382

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

439 ANTWOORDEN 439
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Je hebt er duidelijk goed over nagedacht Patje.

ziet er naar uit dat het de juiste beslissing hebt genomen ,en dat het toch naar je zin zal zijn hopelijk .

Hoop oprecht Voor jou dat je het heel graag zult doen .Goede vooruitzichten !

Dus niet lang meer ....

fijne avond .en zeer blij voor jou 🤞👋👍💤

Heidi2
Leidende verkenner

Dag @Tinneke2 

Vandaag puree met fishsticks en rzuw witloof , dessert sneetje appelcake met bolletje ijs 

Straks wa boodschappen doen 

Fijne vrijdag 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Heidi2 Ik heb net vleesbrood met gebakken patatjes en ijsbergsla en witte wijnsaus gegeten .Nu lekkere cappuccino met praline .

Straks ga ik nog de afwas doen en cake maken voor een goede vriendin 

fijne avond ! En tot morgen🏡💤

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Tje, twee meter is volgens mij toch een standaard lengte voor een normaal volwassenen bed, dacht ik .... De breedte, dat is een ander verhaal ....

Die term komt trouwens nog van in mijn jeugd, toen ik nog volop met de CB aan het spelen was. De tweemeterbak, dat was dus de CB code voor een bed, maar dat was u al duidelijk.

Wind ... waar is de wind??? Ah nee, de juiste vraag is, waar zijn mijn vuilbakken .. man man, zo een geblaas ....

Morgen naar de autokeuring . Wilde een afspraak maken, maar kwam bedrogen uit: tot april alle afspraken reeds volzet ... Dat wordt dus aanschuiven ...

@Tinneke  wordt maar snel beter hé

@patrick2 als ge terug zijt van uw werk, nog eentje te gaan 😋

@Josette voor u een goede nachtrust, dat is denk het beste dat ik u kan wensen hé 😉

En alle anderen, nog een fijne avond en tot morgen 😊

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 De wind geeft lelijk huisgehouden wat een weer .Jeetje toch ,kwam mijn buurvrouw haar compost bak toch niet in mijn tuin terecht met alle gevolgen alle rotzooi 😂..gelukkig kan ik er nog om lachen .
alles netjes opgeruimd.

Ja en heb ook een bed van 2meter even met mijn gedachten niet bij .😉

Och wat erg  dat je nog zo lang moet wachten voor de 🚗 keuring .....wachten wachten ......

@Josette komt in orde met mijn voet .

Al goed gerust en stevig Steunverband .

@patrick2 Nog een dagje hal en weekend kan in gaan.

@Heidi2 Je had mij op een idee gebracht zelfde gemaakt sateetje sla 🥬 en 🍅 heerlijk 🤤 

wens iedereen fijne vrolijke winderige avond blijf binnen en hou jullie vuilbakken binnen anders waaien ze wie weet .....😂😂😂

Voor straks droom ze niet te eng en 👻 👻👻👻😧😧 😧 slaap 💤 

Leden met de meeste pluimen