Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-21 05h14
Antwoorden: 439 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De propere en frisse babbelhoek is geopend.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-april-2021/td-p/96382
Fijne woensdag @Tinneke2
Krijg net bericht , een email , dat er twee collega's gestorven zijn @Tinneke2 .
En ze zijn veel te jong heen gegaan eentje van 46 en laat vriendin en een dochter van 2 na en de andere is 59 geworden. Waaraan ze gestorven zijn geen idee dat hoeven wij niet te weten maar het is weer heel triestig.
Mijn oprechte deelneming voor je collega’s Patrick .😢
Zo een nieuws komt altijd hard aan ,en inderdaad veel te jong .zeker als er kinderen mee gemoeid zijn .En als je nog in de Fleur van je leven bent .
Soms vraag ik mij af Hotelangestellte gaan er nog zoveel levens af genomen worden ,zoveel verdriet ,,leed ..
Is het nog niet genoeg geweest ...
Iedereen snakt terug naar het gewone leven ...
Weet we mogen de moet niet verliezen we moeten er zijn voor elkaar .En dat gaan we doen .SAMENHORIGHEID!
DAT IS BELANGRIJK!
Dank je wel @Tinneke2 .
Ja soms is het leven toch oneerlijk verdeeld denk ik dan. Die mensen zo jong en die sterven dan en iemand die elke dag zuipt en weet ik veel wat en de slechte mensen die blijven dan overeind staan. Maar ja dat is het leven nu eenmaal.
Nu ken ik die collega's niet persoonlijk ze zitten op een andere site maar dat maakt niet uit het is al erg genoeg weer.
Voor een paar jaar geleden ook al wat collega's moeten afgeven waar ik wel mee samen gewerkt heb. Heel triestig en spijtig.