Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-21 05h14
Antwoorden: 439 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De propere en frisse babbelhoek is geopend.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-april-2021/td-p/96382
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @Anonymous @Heidi2
aan alle anderen ook een goedemorgen en een fijne zondag.
Wat een nacht en nog volle maan ook samen met de klok hahaha,
géén goede klik.
@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Anonymous @Heidi2
Goede morgen!
Alweer Zondag wat gaat de tijd toch snel en het is bijna Pasen 🐣 hoor de klokken al lichtjes van ver luiden 😉,ja ja ze komen stilletjes naar ons toe . ☺️
Vandaag bij mijn ouders koken 🧑🍳 en wat kleine klusjes helpen . Het zal al zeker een gebraden kip 🐓 worden .Smullen ze heel graag van met kroketjes en witloof Gestoofd of rauw laat ik hun kiezen .
lekker cappuccino met taartje 🍰 verwen ze zo graag .
Nu ze alle hulp kunnen gebruiken doe ik dat met 💓 en ziel .Hou enorm van mijn lieven 😇pleegouders 🥰.
Vanmorgen al de keuken gepoetst ,och kon niet meer slapen 🛌.Ontbijt gemaakt lekkere pannenkoek 🥞 met koffie ☕️ .
De rest doe ik mee naar mijn moeke en vake .🧑🍳😉
Vogeltjes buiten en mijn lief hondje 🐶 hebben eten .
ziezo voor de rest van de dag zie ik nog wel alle klokken 🔔 ⏰ staan weer juist .
Ook in mijn tuit tuit 🚘 🚙 jeetje 😰 wat een werk en boven voor opstaan ook .
Alle oude antieke wekkertjes opgedraaid leuk 🙂 om nog eens de geluiden te horen 👂
Oei 😓 nog niet gedaan op naar het vingers huis 🏠 ach bij mijn ouders 😂🤣 joepie 🙌 jeetje zeg straks ben ik zot 🙃 gedraaid .
Dus vergeet jullie klok ⏰ nieten was het nu vooruit of achteruit 😂🤣😓
Grapje hoor !!!
Mijn vriendinnetje is komen piepen 🐁 achter de ⛅️ ja 👍 het wordt een zonnige 🌞 zondag .
Jammer voor ons Josette 😓maar misschien valt mee om nog even buiten te komen .Is er echt geen oplossing .
voor iedereen en alle medelezers vrienden een fijne zondag alles komt goed 😉
by save SAMEN STAAN WE STERK 💪!
Doeledoe 🙌💪😉🥰
@Josette Altijd vroeg uit de veren 🪶 moet vooruit gaan .🤣🤣. Ben nog maar aan mijn kamer . Bezig lentekuis grondig kasten ook .😅☺️😉.
tweede machine begonnen 👋👋👋.
doei !
Effen iets eten val straks anders flauw 😒
@Tinneke2 @Josette @Heidi2 @patrick2 @Cdt24801 & meelezers
Goedemorgen , wens jullie een fijn weekend toe , geniet er van !
@Josette Inderdaad begrijp ook niet waarom die tijd nog altijd moet aangepast worden , dat ze het idd eens laten staan , is perfect nu !
@Cdt24801 Amai ik moet er even aan gewoon worden aan je nieuwe avatar , ik zelf kan de mijne nog niet aanpassen gezien ik nog te laag in rang ben , maar zodra ik dit kan aanpassen ga ik dit wel doen.
@Tinneke2 XXXXX
Groeten,
bigMODDER