annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van maart 2021.

Topic gestart op: 01-03-21 05h14

Antwoorden: 439 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van maart 2021.

OPGELOST

Welkom.png

 

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

De propere en frisse babbelhoek is geopend.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-april-2021/td-p/96382

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

439 ANTWOORDEN 439
Heidi2
Leidende verkenner

Hallo @Tinneke2 waar is er makt vandaag ,

Mooi weertje vandaag dus wa poetsen ,boodschappen gedaan ,

Vanavond tomaat crevette met veldsla en frietjes dessert yohurtje en fruitsla 

Fijne dag nog 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Heidi2 Toch bij ons in Oost-Vlaanderen elke donderdag. De ene week is het grote markt betekent veel meer kramen de andere week weinig kramen . 
En soms met de Corona mogen er geen kramen komen bv met kleding maar nu mochten ze er toch blijven . 

ja je maakt weer iets lekker klaar 🍅  garnaal 🍤 een van  mijn lieveling  eten . Met veldsla en frieten Jamie lekker 😋. Maar mag niet moet op dieet . Jammer 😏

fijne avond ! 
laat het u smaken geniet er van .😉😊😋😋

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @Heidi2 @Anonymous 

en alle anderen, een goedemorgen.

Pfffffffffff wat een ..... nacht! Maar

midden van de week is er!

En in Limburg gaan ze 5 operatiezalen sluiten, wegens teveel corona patiënten en werk pfffff.

Geniet van het mooie weer.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Iedereen een goedemorgen en ook aan @Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Heidi2 @Anonymous . 

Vandaag de helft alweer dus de zaag erin dat deze dag ook gedaan is en dan is het weer donderdag. 

Vandaag gewoon werken dag niks speciaals voor vandaag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Heidi2 @Anonymous @Gregory 

en allen die vandaag binnenspringen,

Eventjes denken ...🤔 denk .. denk ..
O ja 👍ik weet het weer

 we stappen de 🚶‍♀️ Week weer in twee.

@Josette Ja het is verschrikkelijk vandaag las ik dat de ziekenhuizen van de 2000 bedden 🛌 1902 bezet zijn en dat is nog niet alles . Mag er niet aan denken 🧐 dat ze bij jongere mensen bij wie ze een ledemaat moeten amputeren na complicaties . Hoe erg gaat dit allemaal nog worden ??? Wat moet dit doen met een ouder ?? Heb nog nooit zoveel geweend in mijn leven zo erg , het blijft maar duren . De inentingen 💉 moeten een oplossing brengen met een mogelijkheid tot eventueel een medicatie 💊 want denk 🤔 dat we er anders niet komen . 
Hopelijk 🙏 denken 🧐 de wetenschappers  🧫 verder na hoe het nog verder beter kan ,we zijn er nog lang niet . 

En wij zelf moeten ons aan de regels houden . Niet alleen voor ons maar ook voor anderen . Heel belangrijk! BY SAFE 

HOU HET VEILIG AuB

Vandaag is ons zonnetje  er terug dus profiteer ik ervan van in mijn kot lekker in de tuin 🪴 te werken .hoef geen zee 🌊 een sproeier en heb ook water 💦 om af te koelen 🤣😂

vandaag eet ik restjes moet ook op . Geen verspilling . 

lieve vrienden en medelezers hou jullie 👍 tot de volgende 🤩🥰😗

Leden met de meeste pluimen