annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van maart 2021.

Topic gestart op: 01-03-21 05h14

Antwoorden: 439 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van maart 2021.

OPGELOST

Welkom.png

 

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

De propere en frisse babbelhoek is geopend.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-april-2021/td-p/96382

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

439 ANTWOORDEN 439
patrick2
Wijze
Wijze

Goedemorgen aan iedereen hier en @Josette @Tinneke2 @Heidi2 @Cdt24801 . 

Het is maandag dus de kop gaat er straks weer vanaf , de eerste werkdag terug. Geen idee wat het gaat zijn weet enkel dat ik vandaag en morgen twee uur vervanging doe en zien wel wat de dag brengt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 

Fijne dag Patje ,

Op je nieuwe job ,heel veel succes ,zeer benieuwd wat je allemaal te doen staat.

Tot gauw!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Ik weet wat te doen @Tinneke2 . 

Zoals ik al reeds eerder zei toen ik begon bij de firma toen ben ik na drie maanden al verantwoordelijke geworden van de loszone. De werkzaamheden zijn dus hetzelfde , oke er komt eens iets bij betreft de administratie maar dat doet niks. 

Alle programma's die ik gebruik zijn over de gehele firma hetzelfde dus ook niks nieuws. Enkel nu is het voordeel dat ik in die hal ben , crossdock , en als ik dan moet overnemen binnen , planning of administratie , kan ik de werkzaamheden op de loszone zelf in de gaten houden. Ik weet wie er komt werken en wie niet en weet welk werk er ligt. Dus heb enkel voordelen. 

Als ik in de andere hal zou blijven die toch een paar minuten lopen ervan ligt dan kan ik de hal niet monitoren. Weet niet welk werk er ligt wat er te doen is wat er binnenkomt en zo kan ik door gaan. Dus die combinatie is moeilijker te maken en het grootste voordeel ik moet niet meer tussen de hallen in lopen. 

Dus ik ga er het beste van maken vandaag zien wel wat er komt. Op maandag is het meestal niet heel druk maar ja dat is nu rap gezegd want we hebben al druktes gezien op de maandag en eigenlijk de hele week zo. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Het is toch een goed teken dat ze je vertrouwen . 

En hopelijk een rustige dag ,en zie in u wel iemand onder tussen wel Patje dat alles aan kan .

Houden zo !!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Ik kan veel aan @Tinneke2  maar het houd ook een keer op hé. Ben ook maar een mens en kan doen wat er in mijn vermogen ligt. 

Maar ik doe het graag en wil altijd wel alles doen maar helaas zal dat niet altijd kunnen maar ik doe mijn best. En als het niet gaat dan trek ik aan de bel want ik heb geen zin om me te overwerken of stress te hebben of een burn-out. Doe mijn werk graag maar dat moet niet ten koste gaan van mijn gezondheid. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen