annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van maart 2021.

Topic gestart op: 01-03-21 05h14

Antwoorden: 439 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van maart 2021.

OPGELOST

Welkom.png

 

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

De propere en frisse babbelhoek is geopend.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-april-2021/td-p/96382

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

439 ANTWOORDEN 439
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Gisteren ook op mijn pakje 📦 zitten wachten kwamen er pas door om 15u40 in de namiddag.

Eerst was het de dag ervoor en altijd maar uitstel je blijft er voor thuis maar was toch lekker naar kringloop geweest 😂😂😂

Je moet risico’s durven nemen die komen toch altijd maar in namiddag.

Ja Patje ,ze zal alles alleen opgegeten hebben .Kom maar bij mij eten ,had veel teveel 😂😂

Vroeg op en nu achter bestelde verf . ,eindelijk is het er 

Dan bezoek bij mijn ouders want wie weet wanneer ik nog zal mogen...

fijne dag 👋 

tot later 👋 🔜

patrick2
Wijze
Wijze

Och heb het nog al meegemaakt @Tinneke2 . Ook een pakje besteld en het zou de volgende dag geleverd worden. Maar niks ook niet het was pas de dag erna .......Dus je staat dan extra vroeg op aangezien de mail voor levering uur wat later is maar uiteindelijk niks ontvangen. 

Heb ook al gehad dat ze het pakje pas in de avond rond negen uur kwamen afleveren. 

Maar ja geen probleem zal wel wachten hé meer kan ik niet doen. En dat gaat niks te maken hebben met de Corona maar gewoon met de drukte dat er veel besteld wordt. En die mannen hebben maar een paar seconde de tijd. 

Heb dat al eens gehad , de bel gaat dat het pakje er is en ik naar de deur is die al weg , ik zie die weg rijden. Bel ik naar de post en heb gezegd , eerder geeist , dat ze direct terug kwamen. Ik was thuis maar moest enkel de deur openen. Maar ja als ik boven ben iets doen ben ik niet direct beneden.

Dan is die bezorger terug moeten komen want ik was toch wel kwaad. Heb die man dat toen gevraagd ik zeg kijk ik ben boven maar je bent na drie seconden weg. Ja zegt die man wij krijgen een paar seconden en als dan niet open gedaan wordt moeten we vertrekken.

Ik zeg dat is mooi iemand die boven is krijgt de tijd niet om beneden te geraken dus zeg ik je wacht voortaan langer als je aan deze deur komt. 

Zal wel komen eten @Tinneke2  daarna samen aan de afwas tenzij er een vaatwas is zoals thuis 😛 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Inderdaad ze krijgen niet veel tijd die van gisteren deed nauwelijks zijn mond 👄 open normaal was ik verplicht om te tekenen ✍️ maar nu niet al gebeld en legde de situatie uit .Antwoorden niet 

zat in zijn camionette te rommelen komt met mijn pak eruit .  Beleefd zeg ik dat hij bedankt 🙏 is nog niets . Vraag of hij zijn tong verloren geeft en waarom hij geen masker 😷 draagt , meneer antwoord dan niet nodig .

wat een onbeschoft vent was meer dan 3 minuten bij mij aanwezig .

moeten wel even wachten aan je deur verplicht navraag gedaan .

En Patje heb een vaatwasser afwas niet nodig 😂😂😂😂

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Heidi2 @Cdt24801 

Goede morgen ,

Joepi trok de gordijnen open en ja hoor daar is de zon 🌞.

Wel nog geen bikini 👙 maar wel al vitaminetjes opdoen.

Wat de Corona betreft : het is erg Josette heel erg ,ligt niet alleen aan ons ,ze hadden veel vroeger met  vaccin moeten begin .

In ons land België 🇧🇪 is het altijd iets ,we gaan naar de derde golf .

en ja sommige houden zich ook niet aan de regels maar de meeste van ons wel .

Er komen nog zware tijden en meer varianten van virussen 🦠 zijn wij de mensheid daar 👉 tegen bestand ,is het vaccin 💉 er tegen bestand .

Ze weten het zelf niet .

Iedereen is het kotsbeu de regering hun eisen,  ze komen niets na . Beloven elke keer iets anders zie wat er is met hun maskers 😷.... en zo kan ik verder gaan 

Het is triestig voor elk van ons voor de mensen die ouders familie .... overleden zijn nog erger😥

Het was voorspeld, wisten het al lang dat het er aan kwam hadden . 
We gaan er voor heel ons leven mee zitten 🪑 komen er niet meer van af.

Hoop dat je nog kan gaan wandelen .

we houden ons weer aan het gareel van de ministers ! 

fijne vrijdag ! En maken er het beste van hou het veilig iedereen aub ....

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  neen hier volle zon!

Ben aan het kasten uitwassen begonnen, nuttig werk dus. 

Pffffffffffffffffffff, als dat glas en prularia ......... ik heb nu al jaren cadeautjes geweigerd

op den duur weet je niet meer wat waar neerzetten! 

Nu even een tas verse, wortelen, halve komkommer, ajuin, witlof resten van zuiver maken,

zoete aardappel soep.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen