annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van maart 2021.

Topic gestart op: 01-03-21 05h14

Antwoorden: 439 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van maart 2021.

OPGELOST

Welkom.png

 

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

De propere en frisse babbelhoek is geopend.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-april-2021/td-p/96382

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

439 ANTWOORDEN 439
patrick2
Wijze
Wijze

Goedemorgen @Tinneke2  @Josette  en @Cdt24801  en aan alle andere tribers. 

Heb gisteren dus het gesprek gehad en er zijn drie opties uitgekomen wat ik kan doen. Zonder te veel in detail te treden kan ik kiezen of helemaal te stoppen en in dus mijn eigen hal blijven doen , blijven pendelen zoals nu het geval is maar dat die optie is er niet meer voor mij aangezien ik dat beu ben , of terug in die ander hal gaan werken ( ben daar ooit begonnen ) maar dan als verantwoordelijke op de loszone ( ga dat niet uitleggen).

Dus die laatste optie is een beter gedacht en ben ik in die hal en moet ik niet meer tussen de hallen in lopen. 

De ik het helemaal niet meer ga doen is ook een optie dat vinden ze goed enkel zet ik me eigen in de moeilijkheden want daar zijn wel doorgroei mogelijkheden enkel dien ik even geduld te hebben daarvoor naar volgend jaar. 

Dan gaan er dingen gebeuren die ik al ken dus geheel opzeggen te stoppen met backup blaas ik dan af. 

Als ik naar de andere hal ga om daar terug verantwoordelijke te worden is dat wel met loonbehoud wat ik nu heb enkel ben ik dan geen assistent ploegbaas meer. Maar dat is geen probleem het loon blijft hetzelfde. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  maak een goede keuze naar jouw gevoel. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 @patrick2 @Josette 

Fijne avond allemaal ,eindelijk afspraak gekregen voor mijn lange grijze haren want het is de moeite een echt Corona kapsel 😂😂.

Nog wel 2,5 weekjes wachten ,wat zal er afgekletst worden . 
Lekkere paprika soep gemaakt voor enkele dagen . En ja de vis wou niet bijten dan maar bij de visboer rente gehaald .

Echt een toffe dag gehad ,aangenaam weer tuintje opgesmukt ,zalig kan er uren in vertoeven .

Ga er eens vroeg in kruipen  ,  s’nachts  toch frisjes  vriest zelfs .brrr.Straks zijn we het niet meer gewoon .van warm naar heel koud .hou er niet erg van .

Allee genoeg gekletst voor vanavond en Patrick hoop dat je goed nieuws gekregen hebt ,heb geduimd voor jou 👍.

En alle andere lezers slaap zacht ,toi toi toi we komen er wel .By safe 🙏

 

 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @Tinneke2 @patrick2  goedemorgen,

maak er een fijn dagje van!

Hier wordt ook nooit 2 keer hetzelfde gegeten eek vind ik dat.

Gisteren beetje lui geweest, gewoon verse spaghetti gemaakt.

Was naar de piekendokter moeten gaan. Frieten komen hier ook uit de airfryer

moet vetarm eten zoveel mogelijk. 

Tinneke ik laat dit hier zo, Orange staat niet te springen op dit hoekje maar kijken

gedoogd ernaar om.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  , @Tinneke2  en @Cdt24801  een alle andere een goedemorgen. 

Josette dit hoekje mag wel hoor ze vinden dat juist wel fijn dat we dit hoekje hebben dus geen zorgen daar over. 

Vandaag is het terug werken dag en ga ik ze ook nog eens zeggen dat ik stop met backup te zijn van de andere hal. 

Gisteren heb ik namelijk weer eens 9 uur gedaan , eerst mijn hal omdat mijn vervanger , andere collega , iets later was. Daarna naar de andere hal die andere vervangen en dus heb ik gewerkt tot 00 uur , en was al vanaf 14 uur aanwezig op het werk. 

Dus daarmee dat ik zeg ik stop er mee die andere te vervangen want je ziet het wel. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen