Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-22 06h09
Antwoorden: 173 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in dit babbelhoekje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/122957#M15832
Tot daar!
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en Alle die binnen komen en mee komen babbelen ,
Goedemorgen ,
@Josette Dank u ,Vandaag zal een ander weertje precies worden hier bewolkt tot nu toe ,wel niet koud . Ben al vroeg wakker en koffie al veroverd .
Straks nog planten verpotten en korrels bijgeven en koffie dras gisteren van bij mijn moeke en zus meegekregen 😉.Een hele goede tip 🕵️♀️.
Vanavond op wacht staan want we hebben een sluikstorten ,verdorie om de twee dagen komt meneer zakken vol vuiligheid aan buskot zetten en dan heb je er die pizza eten en alles achter laten ,ja als zwerfvuil jager trek ik me dat heel erg na heb graag dat mijn buurt er netjes bij ligt .
Voor de rest allemaal een fijne dag 👋
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Cdt24801 @patrick2 een goedemorgen,
aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.
@Tinneke2 fijn dat je zo genoten hebt.
@patrick2 kan verschillen hé die wind. Nu nog 12° buiten is niet koud.
Wij gisteren ook buiten gezeten wel onder
de pergola.
Fijne woensdag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Het is nog frisjes buiten brr , hoop dat wat warmer wordt .
De kat 🐈⬛ van de buren geeft weer eens in mijn potten zitten rammelen en zit op wacht om de vogeltjes te pakken ,maar lukt haar niet heb ze goed liggen 🤣.Nu zal ze niet meer kunnen komen heb mijn potten verplaatst zodat ze er niet meer aan kan . De deugniet !
Hoop ook dat er minder wind is @Josette dat ik mijn lantaarntjes kan plaatsen ??En de rest kan buiten zetten …
Voor de rest nog wat poetsen en kruiden planten
verder een fijne dag 👋 groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt