Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-22 06h09
Antwoorden: 173 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in dit babbelhoekje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/122957#M15832
Tot daar!
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Het is weekend , is toch begonnen voor mij.
@Josette dan heb ik al gezondigd vandaag want ik heb al wel gesnoept 😋
Voor de rest vandaag beetje genieten van de zon en het weekend er eens tussen uit , is verlengd weekend voor mij en voor vele.
Voor nu zeg ik al vast een fijne dag vandaag.
@patrick2 Och je kan er maar deugd van hebben werkende mensen mogen eens snoepen 😉.
Gisteravond broertje mij gebeld om mij te bedanken voor de vijver proper te maken ,zo dankbaar dat de eerste vijver en planten rondom proper waren . Zo lief 🥹 schat van een broertje .
Wil je alvast een heel fijn weekend wens en waar je ook gaat amuseer je heel goed geniet dan ook eens goed 👍.
Knuffel en zonnige groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 @Dat is wel heel vroeg uit de veren 🪶 .ben wel iets later opgestaan .Heel lief van jou dat je iemand helpt .met een handje toe te steken voor verhuis . Altijd veel werk .
Veel succes
Op tijd en stond eens wat drinken want wordt warm 🥵. Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Cdt24801 @patrick2 een goedemorgen,
aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.
@Tinneke2 weer veel gedaan jij daar!
Hier was het ook veel zon gisteren he moet verhuizen naar Limburg het warmste deel van België.
Fijne donderdag iedereen.