annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand april.

Topic gestart op: 01-04-24 06h17

Antwoorden: 161 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand april.

OPGELOST

                         

                                 April.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder in een propere babbelhoek0

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/159890

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

161 ANTWOORDEN 161
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Cdt24801 @patrick2 en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

@Tinneke2 dan ben je weer goed bezig geweest.

De kop van de week is er weeral. 

Fijne maandag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  en alle andere die hier iets komen schrijven ✍️ 

Goedemorgen,

@Josette ik ben er nog hoor , gisteren een drukke dag gehad , naar de winkel gegaan voor een nieuw kleedje , dan planten 🪴 gaan komen de andere kant van de stad 🏙️ dit allemaal te voet 🦶 want nergens kan ik met de auto 🚗 door . En dan alle plantjes in potten geplant . Een hele boel wat ik had er veel gekocht en een paar keer heen en weer gestapt . De tuin is bijna in orde . Ook voor de vogeltjes gezorgd dat ze veilig hun jongen kunnen verzorgen de nestjes zijn al volop in gang . 7 nestkastjes . 
Ben blij met het resultaat tot nu toe .

@patrick2 Hoop voor u dat je de Job krijgt . Zou heel cool 😎 zijn . Duim alvast voor jou .

Wordt nog een schitterende dag .

@Cdt24801 Een dagje voor op de moto hè of andere plannen? 
Ben er vandoor want ga mijn ouders bezoeken . Fijne dag allen tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Er stond inderdaad een rit op het programma @Tinneke2 , de openingsrit van het seizoen van de FJRijders. Helaas pindakaas, ik zit met het verschot in mijne rug, kan mij zelfs niet bukken. In die omstandigheden is het niet verstandig om op de moto te kruipen en te gaan toeren ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801Dat is inderdaad het beste ,  Veel  beterschap ❤️‍🩹 en hopelijk 🤞 ben je vlug weer fit genoeg om weer alles te kunnen doen . Wel bewegen dat is het beste anders blijf je pijn hebben , dat vertelde mijn huisarts mij ook . Duim alvast voor jou . Toi toi . Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Dankuwel, @Tinneke2 

Ik zal erop letten van voldoende te bewegen. 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen