Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-22 06h09
Antwoorden: 173 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in dit babbelhoekje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/122957#M15832
Tot daar!
@patrick2 Mis geraden dus ,😂🤣,maar Allee je kan dus weer verder werken aan je pc’s .
Veel succes 🍀
En was al vergeten dat het een sieraad was , ja wordt oud hè dan is mijn geheugen een beetje kort 🤪.
Nog een fijne donderdag verder ,hier nog altijd hevige wind 💨 wel de zon te zien maar toch frisjes.Mijne woef zijn haren vlogen langs alle kanten ,heb hem toch maar binnen gelaten .straks vliegt hij nog weg jeetje zo een wind 🌬
Groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Ja maar kan gebeuren he geen probleem. Mijn andere pakje wat er lig zal dus nog even mogen wachten.
Heb alles gisteren al geinstalleerd er is ook weinig werk aan he als je Apple hebt. Alles wordt bewaard in de cloud dus je moet weinig instellen.
Heb tot nu toe al wel verschillende computers gehad maar deze , de Imac , is toch echt wel de MAX hoor. Goed scherm goed geluid en dan de eigen chips van Apple erin ( M1 ) dat werkt echt heel erg goed. Zou zo nog terug ene kopen , wel eerst weer sparen.
Nu nog een nieuwe tablet maar die komt wel eerst weer sparen want heb ook nog wel wat andere dingen deze maand die belangrijker zijn om te betalen.
@patrick2 Kan het geloven eerst de belangrijke dingen nu hè . Dat gaat voor en weet dat je dat wel zal bekomen .
je kan voorlopig nu al verder hè
Ga een stukje eten 🥘 ze ,en dan wat tv kijken 👀 en de afwas doen ook nog .
Strijk is al gedaan Zenne . Morgen andere dingen
fijne avond groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Hippie1727 En allen die een kijkje komen nemen en binnenkomers,
Goedemorgen,
Niet veel geslapen de woef geeft me wakker gehouden laagje was niet in orde . Medicatie gekregen zal nu wel beter gaan .
@Josette na de restauratie ga ik er zeker van genieten en weet al een mooi plaatsje 😉
Zit hier ook aan de koffie lekker zwart heb ik het liefst . Daarna een goed douche en de klusjes kunnen beginnen . Nog naar de gamma voor een slotje voor een kast dan is dit klusje ook geklaard .
Alle maal van die werkjes die toch eens moeten afgewerkt worden .
voor de rest zie ik nog wel !
fijne dag iedereen groetjes tinneke2 wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
Het is weer woensdag dus de helft van de week maar voor lij dan bijna weekend.
@Tinneke2 en @Josette vandaag is mijn pakje bezorgd. Was goed op tijd geleverd bij mijn schoonouders dus die neemt mijn partner zo mee naar huis.
In dat pakje zit dan toch de nieuwe ......Imac heb hem dan toch gekocht.
Voor de rest niet te veel te vermelden dus zeg ik allen nog een fijne dag vandaag.