Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-22 06h09
Antwoorden: 173 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in dit babbelhoekje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/122957#M15832
Tot daar!
Cdt24801 @patrick2 een goedemorgen,
aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.
Pfffffffffffffff. Wat een nacht zeg!
Allez een fijne dinsdag iedereen.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@JosetteDe paprika 🫑 reepjes gebruik ik ook voor de paprika soep en voor andere recepten voor spaghetti saus vind ze zeer lekker 🤤
Gisteren mijn nichtje gebeld en ze geeft de paus al gezien stond er heel dicht bij .Wat een belevenis en ze vind Rome natuurlijk heel mooi .
Was 😋bij mijn zus en tijdje geleden dat ik nog mij geamuseerd heb .
Kan echt een boots geven .
Vandaag wat opruimen 🧹 en wachten op mijn pakje 📦.yep weer een stukje brocante in huis 🏠.
Voor iedereen fijne dag 👋
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Cdt24801 @patrick2 een goedemorgen,
aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.
@patrick2 werk ze.
@Tinneke2 ja ik gebruik altijd die groenten van Boni voor de soep,
de paprikareepjes zijn ook heel lekker goedkoop en géén afval.
Fijne maandag iedereen.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Hippie1727 en alle binnenkomers en medelezers,
Goedemorgen ,
Wat een nacht zo slecht geslapen pff ,zit aan de koffie en straks ontbijten bij mijn moeke en haar haar doen .
Daarna bij mijn zus en schoonbroer en neefje ,mijn nichtje is met school in Italië 🇮🇹.
Lekker gaan eten gaat mij eens smak n om zelf geen eten te moeten maken en niet alleen te zijn want ben het soms zo beu .
Zonnetje komt er door wel heel frisjes en toch flink wat gevroren .
@Josette En wat voor lekkere soep staat er te pruttelen .😋 Reuk ze tot hier 👈 Grapje hoor maar zal weer lekker zijn .
@patrick2 Veilig thuis gekomen hoop ik en leuke tijd weerziens gehad met je vrienden ?Dat zal wel na 2 jaar …
@Cdt24801 fijne zonnige dag toegewenst misschien een ritje op de moto 😉
Voor al de andere fijne heerlijke dag ga genieten want wie weet voor hoe lang het nog kan .
Allerbeste groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt