Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-22 06h09
Antwoorden: 173 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in dit babbelhoekje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/122957#M15832
Tot daar!
@Tinneke2 mijn nichtje nu ook in Rome, met school van Pelt.
De soep is lekker alle groenten.
Deze https://www.colruyt.be/nl/producten/groenten-reepjes-30055
Ik doe er nog een zoete aardappel en 2 ajuinen bij.
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@Tinneke2 het was heel gezellig en ja na 2 jaar werd het ook eens tijd elkaar te zien. Die kleine is geboren hebben die gezien als baby en wordt dit jaar drie jaar.
Dus ja was fijn en hebben lekker gegeten en zo en ben goed thuis gekomen.
Vandaag weer zondag voor de meeste het einde van het weekend net als ik dus.
Deze nacht weer beginnen met werken dus daar kijk ik dan ook wel naar uit.
Voor de rest niet veel te vermelden en zeg ik allemaal een fijne dag vandaag.
@patrick2 Ben blij voor jou dat je je goed geamuseerd hebt .En veilig weer thuis 🏠 bent gekomen .Ja de tijd vliegt voorbij .De kleine zal al een flinke zijn leuk dat je toch weer gezien hebt ze worden groot .
Verlof vloog dus als een trein en terug blij dat je mag gaan werken is fijn om te horen .
Fijne werknacht en tot morgen
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Verlof is idd voorbij gevlogen laar goed werken is ook geen probleem.
Hopelijk volgende maand weer verlof heb dat al gevraagd dus afwachten. Nu de tank vullen en gaan werken want gisterenavond geen zin meer in gehad dat te doen.
@Josette Hoop dat ze veilig terug komen want met de bussen tegenwoordig mag er niet aan denken 🧐.
Och Rome zou ik heel graag eens gaan .
Ga de groenten eens halen en de zoete aardappelen ook ajuinen heb ik liggen . Top
Nog een heerlijk dag verder groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt