annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand april.

Topic gestart op: 01-04-22 06h09

Antwoorden: 173 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand april.

OPGELOST

April.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in dit babbelhoekje.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/122957#M15832

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

173 ANTWOORDEN 173
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

@Tinneke2 @Josette het was idd de Efteling en hebben zeker genoten. 

Is makkelijk als je een abonnement hebt kan je gaan wanneer je wil. 

He nog meer foto's hoor dus dit waren ze niet. En die beeldjes kan ik spijtig genoeg nergens kopen. 

Er waren ooit een Laven beeldjes had die ook erg graag nog gehad maar nergens te koop. 

Nu aan de koffie want net opgestaan en dan kan ik straks nog een beetje gaan slapen want deze nacht is het weer werken. 

Aan iedereen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Misschien iemand die het niet meer wil op 2 de hands die het niet meer wil hebben , en je het daar kan kopen voor een prikje .Of op een rommelmarkt. 
Je kan nooit niet weten dat je er op botst of eens een briefje hangen ?? Wie weet hè .Het is maar een ideetje!

fijne avond . 
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Bepaalde dingen kom je inderdaad tegen op een rommelmarkt of op marktplaats. Niet dat het enige grote waarde heeft maar het is wel leuk om te hebben als 'verzameling'.  Maar kom wel ergens eens iets tegen hoor.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Inderdaad hoop en duim voor jou alvast dat je het eens tegen komt het is leuk als je het graag ziet . Heb ook leuke hebbedingetjes waar ik van hou . Heb mij vandaag ingehouden kon niet ver van mij waar ik nog gewoond heb was rommelmarkt en ook verdrietig herinnering van zeer goede vriendin waar ik zou gepasseerd zijn aan haar 🏠 waar ze overleden is en gevonden is . Doet nog heel veel pijn . Geen afscheid kunnen nemen. Stond er alleen met drie buren en heb er wel zelfgeschreven tekst over haar leven uitgebracht . Maar je laat een leegte achter . Had toen met haar nog afgesproken en er ging alleen een envelop was een harde Dopper .😢

Maar weet in mijn hartje leeft ze verder. 

Werk ze voor straks je nieuwe week . Zal vlug weer voorbij vliegen ✈️. Fijne avond 

groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle meelezers een goedemorgen.

De laatste zondag van de maand.

@patrick2 dat zal genieten zijn geweest.

Fijne dag.

Leden met de meeste pluimen