Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-23 05h46
Antwoorden: 187 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen allemaal,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/143096
@Tinneke2 @patrick2 @Josette @Cdt24801
Hallo iedereen, ik weet dat het héél erg vroeg is maar ik zit constant te piekeren. Ik heb een aandoening , die zeer zeldzaam is en waarvoor ik vaak in behandeling ben en ben geweest. Het is een psychische aandoenibg maar meer complex dan normaal. Er bestaat geen therapie noch medicijnen voor.
Mijn frontale kwab is onvoldoende ontwikkeld van bij de geboorte, wellicht ten gevolge van de epilepsie/ hersenschade opgrlopen van bij de ontwikkrling als baby. Dit maakt dat op cognitieve vlak ik heel wat problemen als kind heb ontwikkeld en die der jaren heen in symptoom gedrag zoals eetstoornis bvb zijn geuit, omdat ik me ongelukkig voelde maar niet wist waarom. Ik begreep de wereld niet. Nu nogsteeds heb ik moeite en sta alweer voor een dilemma. Ik moet, omdat het niet anders kan vanwege mijn depressie, opgenomen worden in een speciale ziekenhuis maar daar is de JUISTE diagnose ook vastgesteld, pas op mijn 26ste. Er is helaas een 6 maand wachtlijst minstens en hoe ik die ga overbruggen, dat weet ik niet. Ik weet het gewoon effe niet meer. Ik ben normaal gezien optimistisch maar nu zie ik het even niet meerzo kleurrijk.
SORRY, moest het effe kwijt!
@Helen1 goedemorgen,
één vraag wil je aub niet door het hele forum berichten
plaatsen die niet horen bij de onderwerpen?
Plaats je berichten die niets met Orange zelf te maken hebben in de babbelhoek zoals het hoort aub?
Dank U. Ik heb deze naar hier verhuist.
@patrick2 ik dacht het toen je schreef griep
dat kan altijd maar toch, corona gaat nooit meer weg.
Verzorg je, je kan er goed ziek van zijn.
Leg ijs op je voorhoofd dan zakt de koorts.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen @Josette Het weer wordt maar niet beter deze week ,maar er is verbetering op komst volgende week zouden de temperaturen veranderen . @patrick2 Veel beterschap ❤️🩹. Wordt snel beter het beste medicijn 🧪 is uitzieken in bed 🛌.
Voor alle andere fijne Dinsdag
groeten tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt